Isbilen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det er jo ikke like kaldt i isfryseren som i andre frysere, dette fordi at isen skal få optimal konsistens. Kan godt hende det er noen edderkopper som tåler noen grader under null? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hva?? Er nøtten i M salt? Isåfall har det virkelig gått meg hus forbi. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Noe lignende skjedde med meg for ikke lenge siden, fikk en kvikk lunsj uten kjeks i(altså massiv sjokolade) Men det var bare like så greit, mer sjokolade for pengene Endret 15. januar 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 PATETISK! KUTT FJORTISSER! Den energien dere har lagt i det brevet, kunne dere ha jobbet for Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 PATETISK! KUTT FJORTISSER! Den energien dere har lagt i det brevet, kunne dere ha jobbet for 5506167[/snapback] Hold kjeft, jobb istedetfor å poste her! Lenke til kommentar
nerval Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 hahaha, snakker om eid.. nyyyydelig Elyas Lenke til kommentar
e321 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Neste prosjekt må være en nonstop pakke med melkesjokolade som har fått en vanlig mørk, nonstop i ! ohh.. det er farlig det EDIT: Er det sendt som mail eller brev? Endret 27. januar 2006 av e321 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Har opplevd noe lignende. Fikk et tynt metalblad inn i den ene skinkebiten min. Sendte inn pakka og metalbiten til Gilde og fikk 500 kr i kompensasjon. Men om du skal sende inn slike brev, så skriv litt objektivt og ikke skriv så utrolig mye uvesentlig. Hadde i allefall ikke tatt deg veldig seriøst hadde du sendt et sånt brev.. hvis jeg hadde vært kundebehandler Endret 27. januar 2006 av tjalla Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har opplevd noe lignende. Fikk et tynt metalblad inn i den ene skinkebiten min. Sendte inn pakka og metalbiten til Gilde og fikk 500 kr i kompensasjon. Men om du skal sende inn slike brev, så skriv litt objektivt og ikke skriv så utrolig mye uvesentlig. Hadde i allefall ikke tatt deg veldig seriøst hadde du sendt et sånt brev.. hvis jeg hadde vært kundebehandler 5506580[/snapback] Jeg skrev seriøst når jeg fant larven i brødet mitt, de gadd ikke svare engang. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 faren til en kompis fant en knivspiss i en pakke salami, og Gilde sendte dem en pall med kjøttvarer for å ikke sladre til avisene Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg hadde tatt pallen og sladret etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå