Erlendz Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Dette er jo ingenting. Skal ikke si hva jeg har funnet i en is... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 tror ikke vi vil vite det Regner med at M posen kommer utover i uka, så da blir det kos! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 tror ikke vi vil vite det Regner med at M posen kommer utover i uka, så da blir det kos! 5435526[/snapback] Tro meg, dere vil ikke vite det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jo! Vi vil vite det! Si B! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Nå skal jeg gå så langt at jeg vil påstå at de har to forskjellige maskiner for å produsere M og nonstop. 5430019[/snapback] Det kan jeg avkrefte. Har selv vært på Freia-fabrikken (Kraft Foods Norge), og grunnen til at det av og til kommer feil vare i feil pose, er fordi at noen dager lages det nonstop, og noen dager lages det ditt og datt. Noenganger er det noe igjen som kommer med den nye produksjonen dagen etter - skjønner? Det er grunnen. 5435385[/snapback] Da lærte jeg noe nytt i dag også. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Unnskyld meg, men det der er ikke non-stop. Det er en m uten nøtt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Unnskyld meg, men det der er ikke non-stop. Det er en m uten nøtt. 5436514[/snapback] Ikke nødvendigvis Anyway, fant en mulig synder Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Det er en Nonstopp, har smakt på den, og det er nonstop! Nonstop er søtere enn en M. Jeg kan garantere at det IKKE var en flat M! Og hvordan i alle verden skulle den få form akuratt lik som en nonstop? Nei, må nok skuffe deg der. Er nonstop, eller var Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kanskje nonstop er søtere enn M fordi den ikk ehar en litt salt nøtt inni seg? Ergo blir M like søtt som nonstop når den ikke har nøtt inni seg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Den har jo helt klart fargen til en m, og ikke til en nonstop Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 finnes da svarte nonstop, men, jeg få da ny M pose, så er jo inget problem. Nonstoppen, eller den flate M'en er nå i min mage Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) synes du helt klart burde beklage deg, å si at det ikke var non-stop.. men en m uten nøtt.. Da du burde hatt en pose nøtter istedet! det var en joke ;p Endret 14. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Ja, hvis dere vil vite det så kan dere lese videre. Det er ikke hyggelig. Var en sommerdag for mange år siden. Jeg var ferdig på jobb og var på vei hjem. Det var varmt så jeg bestemte meg for å sykle innom den lokale prix butikken for å kjøpe meg en is. Valget falt på en kroneis med sjokolade smak. Jeg åpnet isen og kastet meg intetanende på sykkelen for så å fortsette turen hjem. Når jeg hadde kommet ca halvveis både på turen hjem, og med isen skjedde det. Jeg kastet tilfeldigvis et blikk ned på isen og da så jeg det. Den var full av svarte små prikker. Jeg stoppet sykkelen øyeblikkelig for å granske isen nærmere. Da så jeg hva det var; den halvspiste isen min var full av små edderkopper. Jeg ble selvsagt sjokkert, og kastet isen fra meg i nærmeste grøftekant. Sjokkert fortsatte jeg turen hjem. Når jeg var framme gikk jeg selvsagt på toalettet og skyllte munnen min, lenge. Litt senere på dagen fikk jeg faren min til å dra innom butikken som hadde solgt meg isen. Han fortalte dem historien og jeg fikk igjen 10-eren isen hadde kostet... Jeg har ikke spist kroneis siden. Endret 14. januar 2006 av qweac Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 ... 5437405[/snapback] Fant en gang en halv (!) flue i ertestuingen min på restaurant. Men jeg gir f, spiser fortsatt ertestuing Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Fant daten den andre halve i sin suppe? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ja, hvis dere vil vite det så kan dere lese videre. Det er ikke hyggelig. Var en sommerdag for mange år siden. Jeg var ferdig på jobb og var på vei hjem. Det var varmt så jeg bestemte meg for å sykle innom den lokale prix butikken for å kjøpe meg en is. Valget falt på en kroneis med sjokolade smak. Jeg åpnet isen og kastet meg intetanende på sykkelen for så å fortsette turen hjem. Når jeg hadde kommet ca halvveis både på turen hjem, og med isen skjedde det. Jeg kastet tilfeldigvis et blikk ned på isen og da så jeg det. Den var full av svarte små prikker. Jeg stoppet sykkelen øyeblikkelig for å granske isen nærmere. Da så jeg hva det var; den halvspiste isen min var full av små edderkopper. Jeg ble selvsagt sjokkert, og kastet isen fra meg i nærmeste grøftekant. Sjokkert fortsatte jeg turen hjem. Når jeg var framme gikk jeg selvsagt på toalettet og skyllte munnen min, lenge. Litt senere på dagen fikk jeg faren min til å dra innom butikken som hadde solgt meg isen. Han fortalte dem historien og jeg fikk igjen 10-eren isen hadde kostet... Jeg har ikke spist kroneis siden. 5437405[/snapback] Var edderkoppende levende? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Ja, hvis dere vil vite det så kan dere lese videre. Det er ikke hyggelig. Var en sommerdag for mange år siden. Jeg var ferdig på jobb og var på vei hjem. Det var varmt så jeg bestemte meg for å sykle innom den lokale prix butikken for å kjøpe meg en is. Valget falt på en kroneis med sjokolade smak. Jeg åpnet isen og kastet meg intetanende på sykkelen for så å fortsette turen hjem. Når jeg hadde kommet ca halvveis både på turen hjem, og med isen skjedde det. Jeg kastet tilfeldigvis et blikk ned på isen og da så jeg det. Den var full av svarte små prikker. Jeg stoppet sykkelen øyeblikkelig for å granske isen nærmere. Da så jeg hva det var; den halvspiste isen min var full av små edderkopper. Jeg ble selvsagt sjokkert, og kastet isen fra meg i nærmeste grøftekant. Sjokkert fortsatte jeg turen hjem. Når jeg var framme gikk jeg selvsagt på toalettet og skyllte munnen min, lenge. Litt senere på dagen fikk jeg faren min til å dra innom butikken som hadde solgt meg isen. Han fortalte dem historien og jeg fikk igjen 10-eren isen hadde kostet... Jeg har ikke spist kroneis siden. 5437405[/snapback] Var edderkoppende levende? 5438142[/snapback] Vet ikke. Jeg fikk ikke spurt dem, men de lå jo inne i isen så man skulle jo tro at de var ganske så nedfrosset... Endret 14. januar 2006 av qweac Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kan jo hende de tålte kulden. Snøedderkopper Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Fant daten den andre halve i sin suppe? 5437521[/snapback] Ertestuing faller meg liksom ikke inn som den mest opplagte retten man spiser når man er på date med noen... :!: Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kan jo hende de tålte kulden. Snøedderkopper 5438192[/snapback] Hvem vet? Når man kan få edderkopper i isen sin er nok det meste mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå