Seether Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Tøft svar :!: bra å se at det fremdeles fins noen sånne der ute og.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hyggelig dame, det der ja! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Bra skrevet klage det der, bra svar fikk du jo også . En venn av meg har en onkel, som hadde kjøpt en pose seigmenn, beklageligvis var det oppe i posen hele 2 seigdamer, han klagde og 2 uker etterpå fikk han en hel pappeske med seigmennposer med et skikkelig seriøst "beklager brev"... Tror det hadde stått noe ala: Håper ikke at dette vil gå utover din mentale helse blant annet Endret 13. januar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Hehe, venter bare på å få posen i posten jeg nå Skal bli morro. Og jeg vil fortsatt si at påstanden fra Mirann om at jeg selv kunne bli saksøkt er heeeeeelt feil, les litt i forbrukerloven du Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hehe, venter bare på å få posen i posten jeg nå Skal bli morro. Og jeg vil fortsatt si at påstanden fra Mirann om at jeg selv kunne bli saksøkt er heeeeeelt feil, les litt i forbrukerloven du 5432957[/snapback] Nåå...du vet ikke hvor jeg jobber, gjør du vel? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) I en barnehage Litt uheldig med den der:P Men, la oss drite i tullet. Update i tråden kommer når posen kommer, da blir det bilder av godtespising Endret 13. januar 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 I en barnehage Litt uheldig med den der:P Men, la oss drite i tullet. Update i tråden kommer når posen kommer, da blir det bilder av godtespising 5433265[/snapback] Jeg gjør faktisk ikke det lenger. Og det er helt sant Jaja..gleder meg til bildene, du. Sjeldent jeg ser noen spiser M Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Yess, i morra kommer sannsyneligvis grafikkortet mitt! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 er ikke alle som får oppleve det nei, at de får se bilder av folk som faktisk spiser M som er sendt gjennom posten fra freia, også heeeelt gratis da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Si at du fikk traumer og gråter degselv i søvn hver natt. 5429925[/snapback] :!: kunne ikke la være å le av det der Jeg liker forresten nonstop bedre enn M Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Vi har lett med lys og lykte ute i produksjonen for å finne igjen den eneM-kulen vi har snytt deg for. Det er vanskelig å være 100% sikre på at vi finner den riktige, siden du ikke har oppgitt lotkode og holdbarhetsanvisningen på posen. s 5432607[/snapback] Har ihvertfall humor da Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 du må si fra når du får svar på brevet. okei? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 du må si fra når du får svar på brevet. okei? 5434948[/snapback] Mener du det første klagebrevet hans?, vel, det har han fått svar på! LEs nøye i tråden Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Artig svar du fikk. Jeg opplevde noe av de samme da Twistposen kom med tre nye biter for mange år siden. Jeg var i fyr og flamme og gledet meg til å smake de tre nye, men så inneholdt posen bare en av dem ellernoe Jeg sendte brev til Freia og klagde. Fikk en plate melkesjokolade og en ny Twistpose tilbake. Ironisk nok hadde ikke den nye posen Twist de tre nye bitene heller Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Tror egentlig den "nonstopen" er en feilprodusert "M". Slik sett har du fått en feilvare, og ikke et annet produkt. Den er jo rimelig skrukkete på utsiden, og det tyder på feilproduksjon. Elendig kvalitetskontroll, spør du meg. Endret 13. januar 2006 av CastorFiber Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 du må si fra når du får svar på brevet. okei? 5434948[/snapback] Mener du det første klagebrevet hans?, vel, det har han fått svar på! LEs nøye i tråden 5434974[/snapback] Sorry, så bare første side Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 en kompis fant engang en porsonspris oppi posen med gummibjørner. (Haribo) tipset både vg å dagbla, men det var lite interesse.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Som sagt, så IKKE på den nonstoppen som en bonus, men som et tap av 1 m! Alltså: 100m + 1nonstop, det var det jeg fikk. Jeg betalte for: 101m's De telles nok ikke pr. pose.. Må nok skuffe deg der! Det går jo pr. gram.. Målte du egentlig hvor mange gram du hadde før du spiste? tenk om du fikk 7 gram for mye.. Så du rett og slett IKKE skulle hatt den M-posen du får ? ;P Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Nå skal jeg gå så langt at jeg vil påstå at de har to forskjellige maskiner for å produsere M og nonstop. 5430019[/snapback] Det kan jeg avkrefte. Har selv vært på Freia-fabrikken (Kraft Foods Norge), og grunnen til at det av og til kommer feil vare i feil pose, er fordi at noen dager lages det nonstop, og noen dager lages det ditt og datt. Noenganger er det noe igjen som kommer med den nye produksjonen dagen etter - skjønner? Det er grunnen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det kan jeg avkrefte. Har selv vært på Freia-fabrikken (Kraft Foods Norge), og grunnen til at det av og til kommer feil vare i feil pose, er fordi at noen dager lages det nonstop, og noen dager lages det ditt og datt. var der selv i 04/05.. (husker ikke når) det er ikke samme maskin.. men de har vel bare samlebånd som de bytter på ?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå