knutish Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er da ikke mangel på varen, han har faktisk fått to produkteri ett De har nok bare produsert nonstop rett før de lagde M 5430004[/snapback] Det er jo en feil ved varen... Han hadde betalt for en viss mengde M`s... deler av denne mengden ble da fyllt med nonstop... Selvsagt skal han få en ny pose=) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 SumSar, det kan godt hende det er de samme maskinene som "tapper" godteriet. Jeg vil tro det er det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Er det samme produsenten som lager begge deler da? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er jo en feil ved varen... Han hadde betalt for en viss mengde M`s... deler av denne mengden ble da fyllt med Non Stop... Selvsagt skal han få en ny pose=) 5430023[/snapback] Deler og deler.. det var da snakk om 1 nonstopp. Hvordan vet du forresten at denne non stoppen tok en M sin plass? Non Stoppen er jo så liten at den kanskje bare ble med som blindpassasjer og dermed fikk han en ekstra uten å ha bet. for den.. Det er godt mulig han blir saksøkt selv nå Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ikke tvil om at han skal få ros for fremstilling og en viss oppmuntring for at han i det hele tatt presterte å skrive ett så langt brev om EN nonstop på ville veier. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nå skal jeg gå så langt at jeg vil påstå at de har to forskjellige maskiner for å produsere M og nonstop. 5430019[/snapback] Why? Lenke til kommentar
knutish Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Men det var helt klart en feil i varen, som er klageberettigende. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Sykt bra skreve vaffal!! Husker mi tante fant en svart prikk i leverposteiboksen...Ho fikk liksom tra kartonger med levepostei! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 M-posen blablablabla blablablabla blablablabla blablablabla blablablabla... "Kan inneholde spor av Nonstop Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Skulle slengt på noe drit med at du var allergisk mot NonStop og at en, dreper deg. 5429822[/snapback] Problemet er at han gomler M, og det er nok så godt som M uten nøtter... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Har du ikke hørt om stoparia? Endret 13. januar 2006 av Rxj0n Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Popcornet mitt tok fyr i microen. tok masse bilder.. kansje jeg skal kreve å få noe tilbake? ødela liksom litt av kvelden da Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Dette er en høyst alvorlig sak og jeg håper du får en eller annen form for erstatning. Endret 13. januar 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Takker for alle svar! Jeg vil si til Mirann: Tror ikke du helt har skjønt saken, dine argumenter er tomme, og de fører rett og slett ingen vei! Hvis du har lest brevet ser du at jeg ikke ser på dette som en bonus, men et tap av en M! Så jeg har tapt en M og fått en lusen nonstop i stedet! Chris Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Takker for alle svar! Jeg vil si til Mirann:Tror ikke du helt har skjønt saken, dine argumenter er tomme, og de fører rett og slett ingen vei! Hvis du har lest brevet ser du at jeg ikke ser på dette som en bonus, men et tap av en M! Så jeg har tapt en M og fått en lusen nonstop i stedet! Chris 5431353[/snapback] Hvordan vet du at du har tapt en M? Jeg tror heller du har på en Non Stop på kjøpet !! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Takker for alle svar! Jeg vil si til Mirann:Tror ikke du helt har skjønt saken, dine argumenter er tomme, og de fører rett og slett ingen vei! Hvis du har lest brevet ser du at jeg ikke ser på dette som en bonus, men et tap av en M! Så jeg har tapt en M og fått en lusen nonstop i stedet! Chris 5431353[/snapback] Hvordan vet du at du har tapt en M? Jeg tror heller du har på en Non Stop på kjøpet !! 5432449[/snapback] han betalte for en M...ikke en non stopp....tenk deg at du kjøper en ferrari til 6 millioner....i stedet får du en gammel ford...hva hadde du gjort da? du hadde ikke godtatt det! Det er det samme prinsippet.... man skal ha det man betaler for Endret 13. januar 2006 av sixx Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 han betalte for en M...ikke en non stopp....tenk deg at du kjøper en ferrari til 6 millioner....i stedet får du en gammel ford...hva hadde du gjort da? du hadde ikke godtatt det! Det er det samme prinsippet.... man skal ha det man betaler for 5432489[/snapback] ¨ Det er jo ikke sammelignbart da! Det blir jo heller at du har kjøpt en Ferrari og suprise; Du får overraskende nok et sinnssykt bra anlegg på kjøpet! Sånn blir man bare happy for Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Vil vel heller sagt at du fikk ett _dårlig_ stereoanlegg der, i forhold til det det skal være. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Okay, fikk mail fra kraftfoods: Takk for din mail, Vi setter pris på å høre fra engasjerte forbrukere. Det er imidlertid leit å høre at du har fått et produkt fra oss som ikke var fullkomment, og at den forbyttede M'en nærmest ødela kvelden for deg. Vi har lett med lys og lykte ute i produksjonen for å finne igjen den ene M-kulen vi har snytt deg for. Det er vanskelig å være 100% sikre på at vi finner den riktige, siden du ikke har oppgitt lotkode og holdbarhetsanvisningen på posen. Hadde vi hatt dette, hadde vi visst nøyaktig når posen var blitt pakket, og kunne funnet ut mer om hva det er som har skjedd og hvem det er som eventuelt har stukket av med din kule. Siden vi ikke kan garantere at du får riktig kule tilbake, ettersender vi i stedet for en annen pose med M. Vi håper den vil falle i smak. Vennlig hilsen fra Astrid Sørvåg Forbrukerservice Kraft Foods Norge Det er jo ikke sammelignbart da! Det blir jo heller at du harkjøpt en Ferrari og suprise; Du får overraskende nok et sinnssykt bra anlegg på kjøpet! Sånn blir man bare happy for inv_biggrin.gif Som sagt, så IKKE på den nonstoppen som en bonus, men som et tap av 1 m! Alltså: 100m + 1nonstop, det var det jeg fikk. Jeg betalte for: 101m's Endret 13. januar 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Haha, hun hadde humor jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå