Chris_lox Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 topic sier det meste, brevet er nå sendt til kraftfoods norway! Brev: NONSTOP_I_M_POSEN.doc Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Du vil kanskje sensurere ditt fulle navn og adresse btw Og ellers var dette et kjedelig forsøk på å imitere tidligere lignende brev. Du prøver for hardt Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hah. Det er amerikanere. Nå blir du millionær. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg sendte mail til produsenten av ICA sine knipp-brød etter jeg fant en oransje og sort larve (!) i brødet mitt. Fikk ikke svar engang. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg sendte mail til produsenten av ICA sine knipp-brød etter jeg fant en oransje og sort larve (!) i brødet mitt. Fikk ikke svar engang. 5429719[/snapback] da går man til avisene... (bring ulvene til åtselet, si at du hadde den halvveis i munnen, og at du er skuffet og lei deg, men samtidig sint, da kommer du kanskje på tv tilogmed, og sjefen for brødet beklager seg veldig, og vil gi deg en bil! denne gir du så til meg for at jeg sier dette... (kameraten min fikk bil til 200k til jul, jegvilåha...)) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Genialt brev! Men noe er feil, en flat og oval substans berører forsiktig mine fingertupper. Gjennom mine tanker fløy de mest bisarre bilder. Håper du får svar. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Skulle slengt på noe drit med at du var allergisk mot NonStop og at en, dreper deg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Stygg sak det der.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Stygg sak det der.. 5429863[/snapback] Kjekt å se ekte engasjement da Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Stygg sak det der.. 5429863[/snapback] Kjekt å se ekte engasjement da 5429891[/snapback] Ja... i en så horribel sak som dette var jo det nesten umulig å ikke la seg engasjere.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva er poenget med det brevet der? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Få gratis varer, så klart. Det funker. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Si at du fikk traumer og gråter degselv i søvn hver natt. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er ein viss fare dette: Då nonstop kan komme over i M-posen, så er det jo ein viss sjanse for det motsatte og då har dei eit alvorleg problem. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 *forestille seg en filmkveld for en stakkar med nøtteallergi* :| Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Var det én non-stop blant alle M'ene, eller var det masse non-stop'er og M'er blandet sammen? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er ein viss fare dette: Då nonstop kan komme over i M-posen, så er det jo ein viss sjanse for det motsatte og då har dei eit alvorleg problem. 5429926[/snapback] Det står nok på pakken at det kan inneholde spor av nøtter. Lenke til kommentar
knutish Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 det er en feilvare, det vil si mangel på varen.. gjennom forbrukerloven som tredte i kraft i 2002 har du disse valgene: VED MANGEL PÅ VAREN (§30): Kunden har rett til at manglen blir rettet. §34 (1) Det vil si at du har rett til og få tilsendt en NY M i posten. Rett til omlevering §34 (2) Du har rett til og få tilsend en splitter ny M pose Prisavslag §38 Du skal slippe og betale for denne ene Men som mangler. og få erstattet den Men.. du bør få pengene igjenn for den. du har tross alt brukt penger på en M så fikk du en Non-Stop isteden. Heving av kjøpet §39 Du har rett til og få hevet kjøpet. det vil si at du leverer tilbake posen med det innholdet som er igjenn (hvis det er noe) og får pengene tilbake. Erstatningskrav §40 Du har kansje lidd psykisk pga tapet av denne Men?.. da du fant en flat stygg liten dritt istedenfor en koselige gode Men?.. da har du krav på at de betaler psykologtimer for deg. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er da ikke mangel på varen, han har faktisk fått to produkter i ett De har nok bare produsert nonstop rett før de lagde M Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nå skal jeg gå så langt at jeg vil påstå at de har to forskjellige maskiner for å produsere M og nonstop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå