Bearclaw Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Hei, jeg har litt diskplassproblemer; Jeg har totalt 11.5 GB på C: Men det er kun 2.3 GB ledig. Windows, Programfiler, pagefila osv. tar 3.77 GB Jeg fant ut at det er "SystemVolumeInformation" som tar plassen jeg ikke visste om, men tør ikke slette noe... Mappa som ligger inne på SystemVolumeInformation heter _restore{8AFDA3B7-391F-4349-A523-34DC9DAB9B35} Denne mappa tar hele 3.56 GB Er det noen som vet hva dette er? Er det TOTALT trygt å slette dette? TAKK PS: Vet at jeg skal søke, men fant ikke ut noen svar... Endret 13. januar 2006 av Bearclaw Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hmmm... hva skjer med emnetittel? Og de filene der er bare for restore og slik. De laqges automatisk når du kjører windows upgrade... Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Dette er system restore mappa til windows vil jeg tro, hvis du høyreklikker på My Computer, går på fanen "System Restore" så vil du ha valget Turn off System Restore on all drives. Gjør dette og jeg vil tro du er kvitt problemet ditt. Lenke til kommentar
l_o_s_b Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Windows mappa mi(heile) tar 2.8gb så visst du har ein folder inn den igjen som tar 3.77gb så er det mest sansynleg filer windows har brukt i ein eller annan sammenheng før. Så eg trur Mixy har rett. Du kan og prøve å kjøyre diskopprydding og så kjører defrag etterpå. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Samme problem som meg? Har du litt vondt i ryggen? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Samme problem som meg? Har du litt vondt i ryggen?Og dårlig med penger som meg :!: Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Sorry for det med emnetittel. Brukte "Lim inn", og så ikke etter Må på skolen nå, svarer senere i dag... Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Dette er system restore mappa til windows vil jeg tro, hvis du høyreklikker på My Computer, går på fanen "System Restore" så vil du ha valget Turn off System Restore on all drives. Gjør dette og jeg vil tro du er kvitt problemet ditt. 5429704[/snapback] "Systemgjennoppretting" har jeg hatt skrudd av fra dagen jeg innstallerte XP... Så da kan vi ekslkudere det Hmmm... hva skjer med emnetittel? Og de filene der er bare for restore og slik. De laqges automatisk når du kjører windows upgrade... 5429664[/snapback] Ja så det er TOTALT sikkert å slette de? Jeg trenger de bare for å gå tilbake til det punktet der jeg brukte "Windows Update" ? Og forresten, jeg fant ut at det er denne (se bilde, vedlegg) som tar all plass... Endret 13. januar 2006 av Bearclaw Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 For det førte, så er det ikke noe bilde, og ja... jeg er ganske sikker på at de er sikre å slette. Har selv gjort det, og kjørt uten problemer i flere måneder etter det lissom. Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 For det førte, så er det ikke noe bilde, og ja... jeg er ganske sikker på at de er sikre å slette. Har selv gjort det, og kjørt uten problemer i flere måneder etter det lissom. 5432295[/snapback] For det første; Bildet vises her det.. For det siste; Okay, TUSEN TAKK FOR ALL HJELP, da sletter jeg den mappa da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå