666=TRIPPLE-SEX Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei er bare litt nyskjerrig fordi jeg vurderer og ta en roadtrip med bimmern min sammen med noen kompiser når jeg har får lappen snart så har sjekka ut en del steder i norge da og har planlagt ruta som å kjøre til kristansand----stavanger-----bergen----ålesund-----trondheim og Back to oslo igjen etter å stikki innom svinesund og kjøpt masse godtrier og knask og snus så har jo som sagt sjekka ut de andre stedene og sånt da men jeg lurte på hvem plasser det er som det går ann å bade på som folk anbefaler da..... Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) I Ålesund har du "emblemssanden" som er.. kansje 15 min. fra Ålesund sentrum. Er vel diverse småstrender rundt omkring ellers, men det er den største såvidt jeg vet. Emblemssanden er fin sandstrand med berg rundt omkring som går ann å hoppe/stupe fra. Er en del mark også til ballspill og andre aktiviteter. Kjørerute fra cirka sentrum Endret 13. januar 2006 av Neophus Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 IKKE KOM HER! DU VIL BARE ANGRE Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hvis det bare er bading du lurer på så er emblemsanden å annbefale. Der er det "sandstrand", plen, berg å stupe fra og fire sandvolleyballbaner. Ellers så er det mulig å sjekke Prinsen som ligger nærmere byen og hvis du har tid kan du sjekke ut Blimsanden på Giske. Da må du kjøre gjennom to tunneller, og det koster noen kroner, men da får du ei fin fin sandstrand i flotte omgivelser. Men hvis du har tid bør du ta en tur opp på fjellstua, byens tak Fra fjellstua har du utsikt over heile byen. Det er mulig å kjøre opp, men jeg annbefaler å gå trappene fra byparken. Det er fantastisk Blimsanden: Emblemsanden(eine delen, tatt fra volleyballbanene): Emblemsanden ligger forsåvidt ca 15/25 min fra byen, avhengig av fart og trafikk. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hvis du orker å betale noen slanter for en liten fergetur kan du stikke på en eller annen øy ute på Nordøyane da. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kom til Ulsteinvik. Rett ved sida av Ålesund, må ta ferge da. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Pfff, Ulsteinvik er bare ei kjedelig bygd, hold deg til Ålesund! -- On-topic: olsen: Hvor ligger Blimsanden da? Endret 14. januar 2006 av Neophus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå