gamerman Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Hei Jeg har testet begge biosene av : Beta Version 1011.001 None Beta Version : 1009 Dette er offisielle bioser som er utgitt av Asus på disse sider : http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us Spørsmålet er : Hver bør jeg bruke ? har merket at windows starter fortere med Beta Versionen men lurer på om 1009 er mer stabil ? Kan noen svare litt ? Endret 12. januar 2006 av gamerman Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 1009 er mest sannsynlig mer stabil, og det er lite sannsynlig at du vil merke forskjell ytelsemessig på de to BIOSene. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Kommer litt ann på resten av oppsettet ditt. Har god erfaring med 1009 her i hvertfall. Asus er elendige til å opplyse noe om hva de biosene fikser. Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg bruker beta versjonen av 1011.001 og har ingen problemer med stabilitet og har faktisk ikke hatt noen problemer med denne biosen i det hele tatt, men jeg har ikke merket forskjell på det to biosene hva windows angår, men det kan jo bare gjelde mitt oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå