Gå til innhold

"Voksen" anime serie

Gjest medlem-75284

Anbefalte innlegg

Elfen Lied.

Eg såg samtlige 13 episoder på rappen. Utrolig bra karakterer og historie.Lillium låta er steike ta meg et mesterlig stykke musikk. Eg fikk tårer i augene i flere av scenene og greier. Konge bra,med mye blod og avrevne lemmer,samt litt pupp her og der. Uovertrufen humor er det også å finne til tider :wee:

6002249[/snapback]

Elfen Lied er nok den beste animeserien jeg har sett!

Endret av King_P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

elfen lied er best.

ghost in shell er jo artig og vis du liker litt dybde uten humor. akira er også en kul film men jeg hade ikke allverdens til overs for att folka hadde så lite sær trekk.

men er du ute etter veldig mye blod og nakenhet og noe mere voksent er elfen lied tingen.. bare se alle her sier den er bra nesten.eneste problemet er att den ikke er så lett og få tak i. med mindre du laster ned noe som ikek jeg gjorde.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kanskje den er nevnt før, men Cowboy Bepop er en god animeserie med totalt 26 epiosder samt en film. Dessverre ikke så mye blod og gørr for de som synes det er et "must" for at serien skal være voksen nok :roll:.

Her kombineres musikk fra 40 og 50tallet med en framtidsverden. Høres kanskje sært ut, men fungerer utrolig bra. Meget bra gjennomført anime, verdt å se for alle med generell interesse for anime.

Har forøvrig skaffet meg TV-episodene av Rurouni Kenshin, så skal begynne å se den nå. ER nesten litt flau over å ikke ha sett den før, har jo sett på anime i drøye 4 år nå. Første serien jeg så var Hunter x Hunter, men den tilhører ikke den voksneanimen. Dog høyst sebar.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

"Hellsing OVA" er enda ikke nevnet, utrolig.

Ellers tenker jeg meg at du sikter til "Seinen" type serier.

Leter du etter en litt mørkere serie, så burde du sjekke ut "Blame!".

Basilisk er også en god serie for sjangeren.

Men for å følge spørsmålet ditt direkte, kommer jeg ikke på en mer passende serie enn "Tenjou Tenge".

Lenke til kommentar

Berserk *

Elfen Lied -

Serial Experiment Lain

Ninja scroll *

Hellsing *

Monster

Full Metal Alchemist *

Ergo Proxy

Her har jeg tatt med alle forslagene fra denne tråden

som har to eller flere stemmer

stjerne betyr sett en episode og strek er sett alt kommer kanskje til og oppdatere posten.

Noen som har en idé hvilken man burde begynne med ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Elfen Lied.

Eg såg samtlige 13 episoder på rappen. Utrolig bra karakterer og historie.Lillium låta er steike ta meg et mesterlig stykke musikk. Eg fikk tårer i augene i flere av scenene og greier. Konge bra,med mye blod og avrevne lemmer,samt litt pupp her og der. Uovertrufen humor er det også å finne til tider :wee:

Elfen Lied er nok den beste animeserien jeg har sett!

er den serien bare på 13 eps?

Lenke til kommentar
elfen lied er best.

ghost in shell er jo artig og vis du liker litt dybde uten humor. akira er også en kul film men jeg hade ikke allverdens til overs for att folka hadde så lite sær trekk.

men er du ute etter veldig mye blod og nakenhet og noe mere voksent er elfen lied tingen.. bare se alle her sier den er bra nesten.eneste problemet er att den ikke er så lett og få tak i. med mindre du laster ned noe som ikek jeg gjorde.

Var ikke så vanskelig å finne det da...dukka opp ned en gang jeg søka på google

http://www.elfen-lied-tv.com/

Så med det så fant jeg også svar på spm mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...