Muggkaare Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Elfen Lied. Eg såg samtlige 13 episoder på rappen. Utrolig bra karakterer og historie.Lillium låta er steike ta meg et mesterlig stykke musikk. Eg fikk tårer i augene i flere av scenene og greier. Konge bra,med mye blod og avrevne lemmer,samt litt pupp her og der. Uovertrufen humor er det også å finne til tider 6002249[/snapback] Elfen Lied er nok den beste animeserien jeg har sett! Endret 24. juni 2006 av King_P Lenke til kommentar
Airewathiel Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Anbefalar Monster. Det eg har sett av den var bra. 5899730[/snapback] Enig. Jeg har sett hele og det er soleklart den beste serien jeg har vært borti. Utrolig spennende. (ja, jeg har sett Elfen Lied...) Endret 23. juni 2006 av Airewathiel Lenke til kommentar
neoman Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 elfen lied er best. ghost in shell er jo artig og vis du liker litt dybde uten humor. akira er også en kul film men jeg hade ikke allverdens til overs for att folka hadde så lite sær trekk. men er du ute etter veldig mye blod og nakenhet og noe mere voksent er elfen lied tingen.. bare se alle her sier den er bra nesten.eneste problemet er att den ikke er så lett og få tak i. med mindre du laster ned noe som ikek jeg gjorde. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kanskje den er nevnt før, men Cowboy Bepop er en god animeserie med totalt 26 epiosder samt en film. Dessverre ikke så mye blod og gørr for de som synes det er et "must" for at serien skal være voksen nok . Her kombineres musikk fra 40 og 50tallet med en framtidsverden. Høres kanskje sært ut, men fungerer utrolig bra. Meget bra gjennomført anime, verdt å se for alle med generell interesse for anime. Har forøvrig skaffet meg TV-episodene av Rurouni Kenshin, så skal begynne å se den nå. ER nesten litt flau over å ikke ha sett den før, har jo sett på anime i drøye 4 år nå. Første serien jeg så var Hunter x Hunter, men den tilhører ikke den voksneanimen. Dog høyst sebar. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 berserk burde du ta en titt på da <{POST_SNAPBACK}> Likte ikke slutten , men uten tvil en god anime. Anbefales Er det ferdig? Hvor mange eps er det da?Hvis det ikke er for mange så må jeg sjekke den ut. Lenke til kommentar
Wall Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 "Hellsing OVA" er enda ikke nevnet, utrolig. Ellers tenker jeg meg at du sikter til "Seinen" type serier. Leter du etter en litt mørkere serie, så burde du sjekke ut "Blame!". Basilisk er også en god serie for sjangeren. Men for å følge spørsmålet ditt direkte, kommer jeg ikke på en mer passende serie enn "Tenjou Tenge". Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Berserk * Elfen Lied - Serial Experiment Lain Ninja scroll * Hellsing * Monster Full Metal Alchemist * Ergo Proxy Her har jeg tatt med alle forslagene fra denne tråden som har to eller flere stemmer stjerne betyr sett en episode og strek er sett alt kommer kanskje til og oppdatere posten. Noen som har en idé hvilken man burde begynne med ? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 en manga med mye hud og blod og en dritbra historie som overasker deg i hver bok er samurai deeper kyo Har sett animen, men der var det ikke så mye hud da:P Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Tokko gir deg massevis av både blod, en del nakenhet og demoner som kommer opp av hull i bakken. Jeg likte egentlig Tokko bedre enn Elfen Lied, men jeg har en følelse at de fleste ikke er på min side angående det. Endret 25. november 2007 av Isindil Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Mushishi (2005) er en fantastisk fin animeserie som jeg anbefaler på det varmeste. Lenke til kommentar
UNOCK Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vell, må bare nevne Elfen Lied enda en gang, og, hvis du ikke har noe imot en litt "mildere" serie, er Blood+ ganske bra (med mild menere jeg, ikke så blodig som Elfen Lied) Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Elfen Lied. Eg såg samtlige 13 episoder på rappen. Utrolig bra karakterer og historie.Lillium låta er steike ta meg et mesterlig stykke musikk. Eg fikk tårer i augene i flere av scenene og greier. Konge bra,med mye blod og avrevne lemmer,samt litt pupp her og der. Uovertrufen humor er det også å finne til tider <{POST_SNAPBACK}> Elfen Lied er nok den beste animeserien jeg har sett! er den serien bare på 13 eps? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 elfen lied er best. ghost in shell er jo artig og vis du liker litt dybde uten humor. akira er også en kul film men jeg hade ikke allverdens til overs for att folka hadde så lite sær trekk. men er du ute etter veldig mye blod og nakenhet og noe mere voksent er elfen lied tingen.. bare se alle her sier den er bra nesten.eneste problemet er att den ikke er så lett og få tak i. med mindre du laster ned noe som ikek jeg gjorde. Var ikke så vanskelig å finne det da...dukka opp ned en gang jeg søka på google http://www.elfen-lied-tv.com/ Så med det så fant jeg også svar på spm mitt. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Mushishi (2005) er en fantastisk fin animeserie som jeg anbefaler på det varmeste. Støttes. En fin serie for de som liker det litt... dypt. Kan man vel si. Elfen lied, Monster og Berserk er jo også knallbra, som mange skriver over. Endret 29. november 2007 av Uin Viel Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 sånn, nå har jeg sett elfen lied og jeg må si meg enig i de andre om at det var en bra serie som er verdt å få med seg. Syntes det burde vært litt fler enn 13eps fo det var noe jeg ikke skjønte helt, men det får bare være. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du har jo alltids OVAen, men den gjør deg vel ikke mye klokere. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Anbefalar Monster. Det eg har sett av den var bra. <{POST_SNAPBACK}> Enig. Jeg har sett hele og det er soleklart den beste serien jeg har vært borti. Utrolig spennende. (ja, jeg har sett Elfen Lied...) Mange som anbefaler den. Noen som vet hvor jeg kan se den og hvor mange eps det er? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Minner på at man ikke skal lenke til piratvare Lenke til kommentar
UNOCK Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) jeg nevnete Elfen Lied og Blood+ lenger opp, og må legge til Hellsing. om det er mye hud vet jeg ikke, men den er "voksen" nok på resten... Endret 1. desember 2007 av UNOCK Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Anbefalar Monster. Det eg har sett av den var bra. <{POST_SNAPBACK}> Enig. Jeg har sett hele og det er soleklart den beste serien jeg har vært borti. Utrolig spennende. (ja, jeg har sett Elfen Lied...) Mange som anbefaler den. Noen som vet hvor jeg kan se den og hvor mange eps det er? Det er 74 episoder. Endret 2. desember 2007 av Mynotir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå