huf Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Anbefalar Monster. Det eg har sett av den var bra. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Anbefalar Monster. Det eg har sett av den var bra. 5899730[/snapback] Quoted for truth. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Monster er en bra serie ja. Er litt blod i den, men ikke så mye "skin" da. Men Nina = Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hmm.. Ser jo ut som en interessant serie.. noen som har noen sammenligningspunkter i forhold til andre serier? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 berserk burde du ta en titt på da 5429461[/snapback] Likte ikke slutten , men uten tvil en god anime. Anbefales 5430582[/snapback] mangaen er vist en del lengere enn animèen.. Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Full Metal Alchemist, helt klart. Totalt overlegen serie. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) berserk burde du ta en titt på da 5429461[/snapback] Likte ikke slutten , men uten tvil en god anime. Anbefales 5430582[/snapback] mangaen er vist en del lengere enn animèen.. 5962432[/snapback] Det stemmer det.. mangaen fortsetter enda den.. Endret 24. april 2006 av ZanZel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Elfen Lied. Eg såg samtlige 13 episoder på rappen. Utrolig bra karakterer og historie.Lillium låta er steike ta meg et mesterlig stykke musikk. Eg fikk tårer i augene i flere av scenene og greier. Konge bra,med mye blod og avrevne lemmer,samt litt pupp her og der. Uovertrufen humor er det også å finne til tider Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Elfen Lied. Eg såg samtlige 13 episoder på rappen. Utrolig bra karakterer og historie.Lillium låta er steike ta meg et mesterlig stykke musikk. Eg fikk tårer i augene i flere av scenene og greier. Konge bra,med mye blod og avrevne lemmer,samt litt pupp her og der. Uovertrufen humor er det også å finne til tider 6002249[/snapback] Yep! Har sett Elfen Lied! Den er veldig bra! Som du sier. Lenke til kommentar
Oni_the_Orc Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 en manga med mye hud og blod og en dritbra historie som overasker deg i hver bok er samurai deeper kyo Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Har noen da : Samurai Champloo (denne er noe spesiell, men nok av "blod og gørr) Full Metal Alchemist (+filmen) Ergo Proxy er også å anbefale. var det jeg kom på i forbifarten. Håper du finner noe du liker. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Berserk og elfen lied. Masse gørr... har vel blitt nevnt mange ganger, men jeg sier det igjen Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Ergo Proxy bør sees ja, genial serie. ?=) Endret 16. mai 2006 av BareMarius Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Ergo Proxy bør sees ja, genial serie. Kan lastes ned ....teh linkz0r is teh 0wnzored!. 6113861[/snapback] Og eg regner med dette er ein serie som er gratis? Den siden der har sikkert fullmakt fra utgivere om å tilby denne serien gratis EDIT: Fjernet linken fra quoten min eg,så er vi på lovlydighetens vei lol :!: Endret 16. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Såvidt jeg vet er det fullt lovlig å laste ned fan-subs av animeserier i Norge. Men fjerna linken for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Ergo Proxy er forsåvidt lisensiert nå, så det er i bunn og grunn ikke lov til å legge ut linker her. (Ulisensert går siden det er mange av studioene som ser imellom fingrene på at de distribueres.) Sider som eks. AnimeSuki linker bare til ulisensert, så den er lov i følge retningslinjene til hw.no. Endret 16. mai 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Berserk, 25 episoder, Action, Adventure, Fantasy hxxp://www.animenfo.com/animetitle,70,pimdxv,berserk.html Råbra serie, ble positivt overrasket, så samtlige 25 episoder ganske så på rappen. Anbefales på det sterkeste. Bastard!, 6 episoder, hxxp://www.animeboredom.co.uk/anime-reviews/bastard/354/ Artig serie på 6 episoder, magi og trolldom, Anbefales Rurouni Kenshin 95 episoder, Action, Adventure, Comedy. hxxp://www.animenfo.com/animetitle,317,ylrdkg,rurouni_kenshin.html For de av dere som ikke har sett Kenshin serien, SE DEN, den er verd det, og du liker "sword fighting" ikke så veldig mye blod, men det gjør ikke noe =) __________________________________________________________________ Så kommer høydepunktet: Silver Fang aka Ginga: Nagareboshi Gin, 21 episoder, Action, Adventure hxxp://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1243 En litt eldre serie fra 1986, sikkert noen av dere som har sett denne da dere var mindre, selv vokste jeg opp med denne serien. Den leide vi på vhs husker jeg, og med to vhs spillere kan du gjøre mye rart =) hint hint. Utrolig artig/rørende serie. __________________________________________________________________ Ginga Densetsu Weed, oppfølger til Silver Fang serien, som omhandler silver fang`s sønn. hxxp://www.animenfo.com/animetitle,2707,fklrus,ginga_densetsu_.html ER ikke helt sikker på om denne er ferdig på tv i japan, men det blir vel 20 og no episoder her også, kan jeg tenke meg. Er ikke like fullt så bra, som forgjengeren. Men men, verd å få med seg. Endret 4. juni 2006 av sxxxe83 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg hiver også inn en stemme til Gantz. Masse blod, gørr og action som i f.eks Elfen Lied, men mye bedre plot. Sørg for å se den usensurerte versjonen! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 En serie sier jeg bare: Wolf's Rain Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg begynner og bli litt lei av anime serier der det ikke det vises noe hud og noe blod og gørr. Vil ha noe som er litt mere "voksent" Noen som har noen forslag til hva jeg bør se? 5429320[/snapback] Søk på hentai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå