Gå til innhold

"Voksen" anime serie


Gjest medlem-75284

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-75284

Jeg begynner og bli litt lei av anime serier der det ikke det vises noe hud og noe blod og gørr. Vil ha noe som er litt mere "voksent"

 

Noen som har noen forslag til hva jeg bør se?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Voksen" betyr forhåpentligvis adskillig mer enn mengder av blod og gørr. Hva med serier der det forutsettes litt tenking av publikum? Forslag:

- Ghost in the Shell (samtlige) (rikelig med blod og gørr for den som liker slikt)

- Serial Experiments Lain

- Niea_7 (har også ting verdt å tenke på)

 

Dersom blod og gørr og hud er selve målet, kan du ta en kikk på tentakkel-anime.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Dersom blod og gørr og hud er selve målet, kan du ta en kikk på tentakkel-anime.

La Blue Girl! :thumbup:

 

Men er vel ikke så mye blod og gørr der, ikke den beste serien som finnes heller. :!:

Lenke til kommentar
Dersom blod og gørr og hud er selve målet, kan du ta en kikk på tentakkel-anime.

La Blue Girl! :thumbup:

 

Men er vel ikke så mye blod og gørr der, ikke den beste serien som finnes heller. :!:

5434769[/snapback]

 

La Blue girl er jo diggbart :D

 

har alle 3 volum :D

Sykt morro live action Tentakkel pr0n

Lenke til kommentar

Altså... "Voksent" = Blod og gørr? :roll:

 

Uansett, jeg anbefaler Elfen Lied, som nevnt tidligere, men ikke fordi det er så mye "blod og gørr", men fordi det er en utrolig bra serie. Historien, hovedpersonene... Alt i Elfen Lied er flott. Er en grunn til at den ligger som #4 på top 200 lista på animenfo.com, og den grunnen er neppe "masse blod og gørr" :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hehe, slenger meg med i tentakkel-sakene. Du kan jo ta en titt på Bible Black 4 dvd-er og der er kun en scene med tentakler. det synes jeg er ganske imponerende til å være hentai.

Ellers har du jo Night Shift Nurses som er mer på jorden uten ekle romvesener og den slags.

 

Uansett Serial Experiment Lain, Elfen Lied er veldig bra serier. Cossette også er en annen som er verdt å ta en titt på.

Lenke til kommentar

Zipang! skal si dette 100 ganger :) Liker du Noir liker du Gunslinger Girls også. Kanskje ikke like "voksent" men. Hva med Neon Genesis Evangelion? Majoriteten av titterene er godt voksne.

 

 

Hentai er fyfy. Tentakler er ekkelt, dog jeg skal inrømme at jeg kjenner flere serier..

Lenke til kommentar

Trådstarter og andre ville vel satt litt pris på om dere kunne ha sakt litt om seriene dere nevner uten å røper for mye, sån at dere forklarer litt hav serien handler om osv...

 

On Topic - Elfen Lied som er nevt tidligere er en bra serie.

 

Der finner du ekstremt mye blod og en del hud.

Den handler om hovedsaktlig 3 mutanter, elr mennersker med horn, og noen overnatlige krefter. Disse skal drepes av menneskene, fordi de mener de er en trussel for mennskeheten. De har visstnokk drept mange mennesker, men vil si de er ganske "snille". Disse "mutantene" da er ofte nakne, og de er jo selvsakt jenter. Men du tenker ikke så mye på det når du ser at de kapper av hoder, hender og føtter.....

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...