medlem-90636 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 He he he Traff en Moldenser i helga, koselige dialekten Men sånn generelt så liker jo ikke Kristiansundere Moldensere haha 5709928[/snapback] He he.. Traff du han i Kr.sund eller Stavanger? Jeg har ikke noe i mot Kr.sundere. Har mer i mot sunnmøringer 5709961[/snapback] Traff han på fest i naboleiligheten faktisk. Er utrolig mange Fra distriktet Kristiansund/Molde her nede, men jeg tør aldri spørre hvor de er ifra.. er så dumt å spørre liksom, å så svarer de noe oppi trøndelag eller ett sted jeg ikke har peiling på hvor er.. så svarer jeg bare.. "ok" *host* Og Sunnmøringer ja........ der sa du det! De kan være en håndfull Og anng. at Kristiansundere ikke liker Moldensere har det vel mest med Sjalusi å gjøre, men ikke si til noen at jeg sa det Molde har hatt så mye fint og Kristiansund har ikke hatt en drit.. men det er en annen diskusjon Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hærre Jesus Kristensen. Moldensere er misunnelige på kristiansundere. Stavanger suger. Ok ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hærre Jesus Kristensen. Moldensere er misunnelige på kristiansundere. Stavanger suger. Ok ? 5710800[/snapback] Haha, hell kjæften :!: Noen er fremdeles misunnelig på Moldensere ser jeg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Traff han på fest i naboleiligheten faktisk. Er utrolig mange Fra distriktet Kristiansund/Molde her nede, men jeg tør aldri spørre hvor de er ifra.. er så dumt å spørre liksom, å så svarer de noe oppi trøndelag eller ett sted jeg ikke har peiling på hvor er.. så svarer jeg bare.. "ok" *host* Og Sunnmøringer ja........ der sa du det! De kan være en håndfull Og anng. at Kristiansundere ikke liker Moldensere har det vel mest med Sjalusi å gjøre, men ikke si til noen at jeg sa det Molde har hatt så mye fint og Kristiansund har ikke hatt en drit.. men det er en annen diskusjon 5710050[/snapback] Hm..jeg traff aldri noen da jeg bodde i Stavanger. Bare et par stykker. Men trøndere var det en del av He he..Skal selvfølgelig ikke si det til noen Jeg har aldri tenkt på det der med Kr.sundere og Moldensere. Hmm.. Hærre Jesus Kristensen. Moldensere er misunnelige på kristiansundere. Stavanger suger. Ok ? 5710800[/snapback] Jeg tror ikke moldenesere er så sjalu på kristiansundere akkurat.. Hvorfor skulle vi være det? Synes de virker som koslige folk, jeg Stavanger er bra. Mange hyggelig folk Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg blir med. Jeg må bare ta flyet og toget og taxi og helikopter og biol og moped. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg blir med. Jeg må bare ta flyet og toget og taxi og helikopter og biol og moped. 5711482[/snapback] Jeg fikser god pris på helikopter til deg jeg Så kan sikkert noen andre hente deg på heliporten :!: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg blir med. Jeg må bare ta flyet og toget og taxi og helikopter og biol og moped. 5711482[/snapback] For du har lang vei i forhold til meg Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg bor i Drammen Stygg by btw.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 håper det blir noe av dette snart, jeg flytter "hjem" til trøndelag om 14 dager Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Vi kan jo ta det i sommer? Da har jo forhåpentlig vis alle ferie Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Vi kan jo ta det i sommer? Da har jo forhåpentlig vis alle ferie 5715502[/snapback] Ja, sommer passer bra sikkert. For da er ikke alle som ikke bor i Stavanger året rundt hjemme på ferie. Neeeida He he he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå