Gå til innhold

HW Goes Stavanger! Meld dere på!


g@bb@

Anbefalte innlegg

He he he :) Traff en Moldenser i helga, koselige dialekten

 

Men sånn generelt så liker jo ikke Kristiansundere Moldensere  :innocent:  haha

5709928[/snapback]

He he.. Traff du han i Kr.sund eller Stavanger?

 

Jeg har ikke noe i mot Kr.sundere. Har mer i mot sunnmøringer :p

5709961[/snapback]

 

Traff han på fest i naboleiligheten faktisk. Er utrolig mange Fra distriktet Kristiansund/Molde her nede, men jeg tør aldri spørre hvor de er ifra.. er så dumt å spørre liksom, å så svarer de noe oppi trøndelag eller ett sted jeg ikke har peiling på hvor er.. så svarer jeg bare.. "ok" *host*

 

Og Sunnmøringer ja........ der sa du det! De kan være en håndfull

 

Og anng. at Kristiansundere ikke liker Moldensere har det vel mest med Sjalusi å gjøre, men ikke si til noen at jeg sa det ;) Molde har hatt så mye fint og Kristiansund har ikke hatt en drit.. men det er en annen diskusjon :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Traff han på fest i naboleiligheten faktisk. Er utrolig mange Fra distriktet Kristiansund/Molde her nede, men jeg tør aldri spørre hvor de er ifra.. er så dumt å spørre liksom, å så svarer de noe oppi trøndelag eller ett sted jeg ikke har peiling på hvor er.. så svarer jeg bare.. "ok" *host*

 

Og Sunnmøringer ja........ der sa du det! De kan være en håndfull

 

Og anng. at Kristiansundere ikke liker Moldensere har det vel mest med Sjalusi å gjøre, men ikke si til noen at jeg sa det  ;)  Molde har hatt så mye fint og Kristiansund har ikke hatt en drit.. men det er en annen diskusjon  :innocent:

5710050[/snapback]

Hm..jeg traff aldri noen da jeg bodde i Stavanger. Bare et par stykker. Men trøndere var det en del av :p

 

He he..Skal selvfølgelig ikke si det til noen ;) Jeg har aldri tenkt på det der med Kr.sundere og Moldensere. Hmm.. :)

 

 

Hærre Jesus Kristensen. Moldensere er misunnelige på kristiansundere. Stavanger suger. Ok ?

5710800[/snapback]

Jeg tror ikke moldenesere er så sjalu på kristiansundere akkurat.. Hvorfor skulle vi være det? Synes de virker som koslige folk, jeg :)

 

Stavanger er bra. Mange hyggelig folk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...