fargoth Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg er med! alltid klar for å diskutere hw 5490633[/snapback] Høres bra ut, jeg tar gjerne en prat når vi møtes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Bare fordi vi blir tvunget... (men sant skal sies så snakker jeg en merkelig blanding av stavangersk og gudvet hva, til tross for at jeg aldri har bodd andre plasser enn her i byen (vel, utenom ett år i nordnorge, men det prøver vi å glemme) 5489596[/snapback] Det er ganske kjipt for meg som kommer fra KristiansUnd å snakke med folk på msn og slikt fra Stavanger, tar faktisk rimelig mye lengre tid å tolke "eg sgo ha vore" enn om flere stavanger-teens faktisk beherska bokmål. Skriver de stilene sine på stavangersk også eller ? Men har etter å ha bodd her i 1,5 år faktisk lært meg å forstå hva de sier når de prater (selv om det kan gå litt fort til tider!) 5489752[/snapback] He he, Kr.sund ja... Fin by, etter hvert har man vel vendt seg til den dialekta og, kanskje ikke så vanskelig når man bor i Trønderland og snakker en bastardisk blaning av stavangersk, bokmål, nynorsk, trøndersk, nordlandsk, fransk, engelsk +++ Moro det der. Bo i Trøndelag i 18 år, tro at du snakker trøndersk, og så forstår ikke halvparten av de hva du sier en gang *være glad til og glede seg til å klare å snakke rein siddis* Men, men. Jeg skriver da og snakker på bokmål ute blandt folk (les: ikke-trøndere ). *tenke seg hvor deilig det hadde vært med fjortis-språk-filter på MSN, forum og IRC, for ikke å glemme reallife* Verden trenger et filter mot folk med fjortissyndrom. I alle fall ekstreme tilfeller! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 *bomp* Ble det noengang noe HW-treff i Stavanger? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 *bomp* Ble det noengang noe HW-treff i Stavanger? 5704206[/snapback] Vet ikke, satt bare å venta jeg da... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ble folk noengang enige om hva som skulle skje da?? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 *bomp* Ble det noengang noe HW-treff i Stavanger? 5704206[/snapback] Vet ikke, satt bare å venta jeg da... 5704225[/snapback] Møtte du opp? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 *bomp* Ble det noengang noe HW-treff i Stavanger? 5704206[/snapback] Vet ikke, satt bare å venta jeg da... 5704225[/snapback] Møtte du opp? 5704237[/snapback] Nei, jeg bare venter her, hehe Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hvor ahr trådstarter blitt av? Bare skriv opp noe så møter jeg opp :!: Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg stemmer for påske! 5709222[/snapback] Nedstemt, da er jeg borte Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg stemmer for påske! 5709222[/snapback] Da må jeg melde avbud igjen :!: Ferier og helligdager funker dårlig for meg som er "pendler" Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg stemmer for påske! 5709222[/snapback] Da må jeg melde avbud igjen :!: Ferier og helligdager funker dårlig for meg som er "pendler" 5709252[/snapback] Jeg tror vi kan si at helligdager o.l. er nedstemt med en gang (jeg kan slette de forslaga *glad i moderatorknappen sin*). Btw - Hvor pendler du? hehe Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nei ferier og helligdager utgår med høy margin for min del og. Hva med en ukedag?? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg stemmer for påske! 5709222[/snapback] Da må jeg melde avbud igjen :!: Ferier og helligdager funker dårlig for meg som er "pendler" 5709252[/snapback] Jeg tror vi kan si at helligdager o.l. er nedstemt med en gang (jeg kan slette de forslaga *glad i moderatorknappen sin*). Btw - Hvor pendler du? hehe 5709280[/snapback] Jeg pendler mellom Stavanger og Kristiansund. Er ikke hjemme hver helg da, men prøver å ta meg noen dager fri hver 5-6 uke så jeg får hjem å hilse på vennene mine og familien Men om det tas på en vanlig ukedag tror jeg det er langt flere som kan delta. Er sikkert noen som går skole i Stavanger, men som pendler litt til "utkanten" i helgene også Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 jeg skriver i slike tråder også glemmer jeg dem...må ha svar på msn eller mail jeg for å huske slikt ... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nå er det for sent! Jeg har flyttet Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nå er det for sent! Jeg har flyttet 5709882[/snapback] 2 bad 4 u! Nå få'kke du lov å bli med oss mer *mobbemodus* Har du flytta til Molde? "iii ee statsminister iii". Forstårsegikkepåsånt Du får si fra hvis du kommer ned en tur da =P Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 2 bad 4 u! Nå få'kke du lov å bli med oss mer *mobbemodus* Har du flytta til Molde? "iii ee statsminister iii". Forstårsegikkepåsånt Du får si fra hvis du kommer ned en tur da =P 5709905[/snapback] Ja, i'm back. Det e I og Kjell Magne no Kommer nok ned en tur snart. Men vet ikke helt når Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nå er det for sent! Jeg har flyttet 5709882[/snapback] He he he Traff en Moldenser i helga, koselige dialekten Men sånn generelt så liker jo ikke Kristiansundere Moldensere haha Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 He he he Traff en Moldenser i helga, koselige dialekten Men sånn generelt så liker jo ikke Kristiansundere Moldensere haha 5709928[/snapback] He he.. Traff du han i Kr.sund eller Stavanger? Jeg har ikke noe i mot Kr.sundere. Har mer i mot sunnmøringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå