Gå til innhold

HW Goes Stavanger! Meld dere på!

g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men da sier vi at vi holder oss til topic. Hvem andre blir med? Vær så snill å skriv konkret om dere blir med eller ikke. Så bestemmer vi sted og slikt senere. Noen som har noen ønsker? Jeg tenker på pizza på Dolly eller Peppes?? Andre ønsker?

Lenke til kommentar

HEI

nå var endlig noen som har tatt initativ til nytt stv treff , genialt .

forige treff var på hille våg og inneholdt pizza og blowling (og litt ddr dansemaskin)

det var ganske korseligt og tråden om det finnes i gamle ot-baren som var i overklokkings delen av forumet .

ser at nesten ingen av di personene som var der er meldt på her , jeg fåreslår at troden flyttet til kategorien annet , da det er flerebruker som ikke bruker ot-baren som leser der . her er det jo mest bare oss faste som herjer :p

jeg kommer hvist jeg har murlig het og giddt til og rive meg vekk fra wow

btw sikkert masse skrive feil her , sitter på en lite styg lapptopp jo jobben , og tastaturet på denne sakken er utrolig lite og drit dårlig og skrive på

Lenke til kommentar
La oss gjøre som Ueland, holde denne tråden on-topic, vil nødig stenge en tråd om den flotteste byen i hele Norge ;]

Tja, jeg er med på en gathering jeg :)

5446735[/snapback]

Aiai, er du med er jeg med :p Skal sjenke deg drita full(Så sant jeg har like god toleranse som før da :p)

Lenke til kommentar
La oss gjøre som Ueland, holde denne tråden on-topic, vil nødig stenge en tråd om den flotteste byen i hele Norge ;]

Tja, jeg er med på en gathering jeg :)

5446735[/snapback]

Aiai, er du med er jeg med :p Skal sjenke deg drita full(Så sant jeg har like god toleranse som før da :p)

5447501[/snapback]

Det må du tro ;)

Husk at jeg ble eliteruss som #3 da :p Tror få tok paracet-esken før meg ;)

Lenke til kommentar
Nå husker ikke jeg helt reglene for paracetten(men den ble tatt om ikke registrert) i hvertfall here goes, 1 kasse øl, 1 flaske vin og 1 flaske sprit på 24timer, mener og huske at den ble endret senere i russetiden til 48timer :)

5449475[/snapback]

Hehe, var 24 timer da jeg tok den ja :)

Men du er med på Stavangergatheringen? :)

Øssa: Ja, det er regler om spying, du kan ikke spy i perioden du drikker og så og så lenge etter.

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Nå husker ikke jeg helt reglene for paracetten(men den ble tatt om ikke registrert) i hvertfall here goes, 1 kasse øl, 1 flaske vin og 1 flaske sprit på 24timer, mener og huske at den ble endret senere i russetiden til 48timer :)

5449475[/snapback]

Herregud så lame at de har satt det opp til 48 timer da :nei: Er det noen regler for pissing og spying?

Sorry for OT, men må bare vite det her :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Før på meg også, selv om det er liten sjangs for at jeg får det til mtp armyen. Må bli på en fredag, lørdag eller søndag da.

Lenke til kommentar
HEI 

forige treff var på hille våg og inneholdt pizza og blowling (og litt ddr dansemaskin)

det var ganske korseligt og tråden om det finnes i gamle ot-baren som var i overklokkings delen av forumet .

ser at nesten ingen av di personene som var der er meldt på her , jeg fåreslår at troden flyttet til kategorien annet , da det er flerebruker som ikke bruker ot-baren som leser der . her er det jo mest bare oss faste som herjer :p

btw sikkert masse skrive feil her , sitter på en lite styg lapptopp jo jobben , og tastaturet på denne sakken er utrolig lite og drit dårlig og skrive på

5446714[/snapback]

Hah. Nydelig treff. Jeg ble eid på dansemaskinen :(. Blir nok veldig vanskelig for meg å komme nå som jeg bor i Trondheim, med mindre dette treffet finner sted i påskeferien.

Hvor mange var vi forrige gang? 6-7?

Lenke til kommentar

Dette virker jo ganske interessant, og til tross for at boplass er registrert like utenfor Trondhjem, kommer man jo fra Norges vakreste by (Stavanger for de så ikkje tok an ^^) og man har jo planlagt å være her i byen til ca. påske.

Kan sikkert hive meg med om det blir greit oppmøte :)

Lenke til kommentar

Ja, dette må jeg sannelig hive meg med på! :thumbup: Sårer mitt arme stavangerhjerte å måtte skrive bokmål med dere fellow citizens of *Norges vakreste by* Hehe..Men hvordan ligger det an per nå da. Mange som definitivt er med? Har aldri vært med på en sånn gathering før jeg :)

Lenke til kommentar
HEI 

5446714[/snapback]

Hah. Nydelig treff. Jeg ble eid på dansemaskinen :(. Blir nok veldig vanskelig for meg å komme nå som jeg bor i Trondheim, med mindre dette treffet finner sted i påskeferien.

Hvor mange var vi forrige gang? 6-7?

5461684[/snapback]

noe sånt vil jeg tro , vi delte vell 4 store pizza , og så var det en som ikke ville ha mat !! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...