Anti LFC Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Bare lurer på hvordan man kan overklokke en sempron-prossesor?? på forhånd takk;) Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Socket-A eller Socket 754? Hvilket hovedkort du må endre fornt side bussen. Den står nå på 200, du må trolig velge user deffined settings. Vis du har standard minne så må du sette dette til 166mhz. Du må nok sette opp Vcore litt også Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Socket A, men hovedkortet vet jeg ikke. Kan du forklare hvordan jeg gjør alt det? har aldri prøvd før Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Socket A, men hovedkortet vet jeg ikke. Kan du forklare hvordan jeg gjør alt det? har aldri prøvd før 5429339[/snapback] Er litt viktig å vite hovedkort, det bør nok ha AGP/PCI lock... Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Hovedkortet sitter hvertfall i en packard bell pc, så er ikke sikkert det går ann å klokke Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Hva mener du med AGP/PCI lock?? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hovedkortet sitter hvertfall i en packard bell pc, så er ikke sikkert det går ann å klokke 5429399[/snapback] Tror du bør gi opp overklokking med den PCèn... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Kan nok være litt vanskelig i en packard bell maskin, men spør på "Overklokking -> Overklokking av CPU" så kanskje du kan få mer hjelp der.. Ellers kan du lese på www.overklokking.no, der finner du mye nyttig info! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå