Apocalypse Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Finnes det webshopper som selger bios batteri (standard, til hovedkort).? Søkte litt rundt på komplett uten treff. Eller er det kanskje urmakere og slikt som selger batterier som passer som biosbatteri? Har et hk uten batteri og en laptop som jeg ikke vil åpne, derfor lurte jeg på om noen modell nr og ca pris hva et koster. ..? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er vel ett vanlig flatt batteri som jeg tror du får kjøpt hos en urmaker elns.. har en gammel miniradio med likens batteri iallefall Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Greit, fant på en annen side som sa at de fleste pc hk bruker et av typen CR-2032 for se hva jeg finner i butikken i morra. takk for rask svar Endret 12. januar 2006 av Apocalypse Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Her: Biltema evt Clas Ohlson Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 urmaker har vel ikke så store batterier ? men fotobutikker har tror jeg.. Lenke til kommentar
TB9 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 alle butikker som selger batterier har normalt CR2032. er et veldig vanlig batteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå