Gå til innhold

SV, et synkende skip ?

Anbefalte innlegg

Snekker`n, selvsagt evner jeg ikke det, jeg vil aldri kunne akseptere at andre styrer min livssituasjon. Det gjelder uavhengig av hvor mange skrullinger som har stemt overformynderne og tvangsdyrkerne inn i regjeringslokalene.

- SV ønsker individuelt selvstyre

Fixed. :w00t:

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er mulig hun må gå,men da viser hun vel på nytt at hun står for sine handlinger,noe få ingen andre politikere makter.

Og for meg har det ingen betydning,jeg har ikke stemt på henne, jeg er bare for at en må akseptere at noen er valgt til å styre, noe dere ikke evner  :tease:

Høh? "Dere"? Stemte du på SP du da? Jeg stemte på Venstre. Aksepterer fint at Ap og de andre to er i regjeringen jeg, men jeg ser at det har blitt litt røft for SV, og jeg ser heller at Ap og SP fortsetter uten dem. :D
Lenke til kommentar
Det er mulig hun må gå,men da viser hun vel på nytt at hun står for sine handlinger,noe få ingen andre politikere makter.

Og for meg har det ingen betydning,jeg har ikke stemt på henne, jeg er bare for at en må akseptere at noen er valgt til å styre, noe dere ikke evner  :tease:

Høh? "Dere"? Stemte du på SP du da? Jeg stemte på Venstre. Aksepterer fint at Ap og de andre to er i regjeringen jeg, men jeg ser at det har blitt litt røft for SV, og jeg ser heller at Ap og SP fortsetter uten dem. :D

5471365[/snapback]

Nå spiller det liten rolle hva jeg stemte men jeg stemte på dagens regering etter et langt liv der min stemme har gått til Høyre.

Min savittighet tillot imidlertid ikke at jeg stemte på dem igjen etter det hennsynsløse råkjøret det gjorde mot de som hadde minst for å gi skattelette til oss som hadde nok fra før .

Ved neste valg vet jeg faktisk ikke hvem det blir,det får tiden vise,men det skal mye til for at det blir Høyre igjen, muligens FRP får en "uventet" stemme :)

Lenke til kommentar
Snekker`n, selvsagt evner jeg ikke det, jeg vil aldri kunne akseptere at andre styrer min livssituasjon. Det gjelder uavhengig av hvor mange skrullinger som har stemt overformynderne og tvangsdyrkerne inn i regjeringslokalene.

- SV ønsker individuelt selvstyre

Fixed. :w00t:

5471360[/snapback]

Neivel, så du er motstander av demokrati ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg synes det er skummelt å se hvor mange som sympatiserer med FrP. Det er ikke til å tro.

Trodde rett og slett ikke at en av fem nordmenn var så naive. + alle de som ikke kan stemme. holy smoke!

:ermm::ermm:

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar
Jeg synes det er skummelt å se hvor mange som sympatiserer med FrP. Det er ikke til å tro.

Trodde rett og slett ikke at en av fem nordmenn var så naive. + alle de som ikke kan stemme. holy smoke!

:ermm:  :ermm:

5550049[/snapback]

Det er nok av tråder om FRP om du ønsker å diskutere FRP, evt kan du opprette en egen om FRP velgere er naive.

Lenke til kommentar
Ny bunnmåling for SV

Har merket meg SV sin taushet den siste tiden. De trår vel forsiktig for ikke å skape for mye oppstyr. SU laget litt rabalder da, med å melde Magazinet inn for PFU.

5549744[/snapback]

Artig å se at det lages tråder om slikt her :D

Vi hadde jo den samme situasjonen da det var borgerlig styre,da hadde jo opposisjonen flertall hele tiden faktisk og vi hadde et rent sosialistisk flertall til tider, og da si at "om det var valg nå" spiller ingen rolle det er når det er valg som er avgjørende og da fikk IKKE de borgerlige flertall,så nå er det vel på tide å legge bort suttekluten å innse realitetene, så får vi heller ta en ny runde med neste valg.

Da tipper jeg på Kvinnerlig statsminister om høyre ikke er så kjepphøye at de skal avvise FRP nok en gang :!:

Lenke til kommentar
nei, men siden du tro frem at opposisjonen var i flertall

5550891[/snapback]

Ja opposisjonen var i flertall og i perioder hadde den sosialistiske siden i opposisjonen flertall alene om det hadde vært valg akkurat da,men som jeg sier det betyr ingenting hva som er/var, det som betyr noe er hva som ble reultatet ved valget og det bør folk evne å forholde seg til .

Lenke til kommentar
nei, men siden du tro frem at opposisjonen var i flertall

5550891[/snapback]

Ja opposisjonen var i flertall og i perioder hadde den sosialistiske siden i opposisjonen flertall alene om det hadde vært valg akkurat da,men som jeg sier det betyr ingenting hva som er/var, det som betyr noe er hva som ble reultatet ved valget og det bør folk evne å forholde seg til .

5550954[/snapback]

Og hvem forholder seg ikke til det?

Lenke til kommentar

Sånn går det når et parti som ikke representerer majoriteten blant folket, går inn og forsøker å ta over hele roret. Skjulte kommunistiske baktanker gjør vel ikke partiet mer populært heller.

Det er godt å se at folk har lært, og at dette er siste gang vi har et rødt styre her i landet. Meningsmålingene viser at folk har lært, og at de nok aldri kommer til å gjøre samme tabbe igjen. Tabben var å stole på de røde djevlene.

Endret av anth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...