Gå til innhold

Skrive WoW tale!


Anbefalte innlegg

Har en skoleoppgave om og skrive en tale, om hva man vil..Sliter stort med og Finne noe og skrive om, så tenkte jeg kunne skrive en liten tale om WoW :blush:

Men sliter med og finne på noe som Virker litt vettugt..

Noen som kan kanskje hjelpe meg litt på vei? eller er dette bare idiotisk?: p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm syns det er "litt" rart at du velger å skrive en tale om WoW. Med mindre alle i klassen din spiller det (noe som jeg ikke tror) Du burde heller finne på noe annent syns jeg  :hmm:

5429730[/snapback]

Ja, huff og huff, tenk å skille seg ut fra klassen :O Å nei, man må vel skrive en tale om noe alle liker og driver med, ikke sant? :roll:

 

Edit: Synes du skal skrive en tale om hva du vil jeg. Men kan hende det blir vanskelig å få WoW til å passe inn i en tale da, passer vel bedre å skrive et essay eller lignende om det.

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Hmm syns det er "litt" rart at du velger å skrive en tale om WoW. Med mindre alle i klassen din spiller det (noe som jeg ikke tror) Du burde heller finne på noe annent syns jeg  :hmm:

5429730[/snapback]

Ja, huff og huff, tenk å skille seg ut fra klassen :O Å nei, man må vel skrive en tale om noe alle liker og driver med, ikke sant? :roll:

5429808[/snapback]

Det handler jo ikke om å skille seg ut. Tingen er jo at jo mer WOW du blander inn, jo færre av de som ikke spiller det vil forså noe.

Lenke til kommentar

Nerd, stor nerd, liten nerd, mega nerd

 

Spesialist, stor spesialist, liten spesialist, mega spesialist.

Nerd er ikke noe annet en positivt :-)

 

Men okay, tilbake til topic:

Tale om WoW høres ganske spenstig ut, det er jo mye å ta tak i. Jeg holdt en tale for klassen da jeg gikk på skolen om mobiltelefoner, jeg fikk en sterk 5. Å ikke alle er like fenga av mobiltelefoner....

 

Uansett, du kan jo snakke om hva som får folk til å spille WoW, hvordan det fungerer, hva som ikke fungerer, mulighetene i spillet også må du huske å skryte av de 5millioner spillerne som blizzard ikke får gjort nokk.

 

Bare husk IPABA

 

Innledning

Påstand

Analysering

Bildevisning

Avsluttning

 

Ekstra reklame :)

 

PS! Ikke si sånn "Ja du kan gå i WC når du er en lvl 20 og oppover :p"

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...