Care-_- Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Hei. Jeg trenger litt hjelp, har akkuratt kjøpt meg ny mus (Razer Copperhead). Jeg hadde akkuratt installert driveren til musa å skulle kose meg med litt CS. Problemet er altså når jeg snur fort irundt innpå CS så når jeg har stopt med å snu meg så snur den seg litt til etter jeg har stoppet å det er veldig irreterende. Noen som har samme problemet eller vet hva som er galt her. Takk for hjelpen på forhånd. Endret 12. januar 2006 av Care-_- Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har hørt om flere med lignende problem med musa.. har ikke peiling på hva det kan være.. Lenke til kommentar
maettis Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Hei. Jeg trenger litt hjelp, har akkuratt kjøpt meg ny mus (Razer Copperhead). Jeg hadde akkuratt installert driveren til musa å skulle kose meg med litt CS. Problemet er altså når jeg snur fort irundt innpå CS så når jeg har stopt med å snu meg så snur den seg litt til etter jeg har stoppet å det er veldig irreterende. Noen som har samme problemet eller vet hva som er galt her. Takk for hjelpen på forhånd. 5429164[/snapback] Om du oppdaterer firmwire og drivere fra razer sine nettsider; her, så skal du være kvitt det problemet. Jeg derimot sliter med et annet problem med copperhead, denne "verden-rundt" effekten. Om jeg beveger musen raskt, begynner den å se både opp og ned. Endret 13. januar 2006 av maettis Lenke til kommentar
Geita Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 En god firmware-/driver-oppdatering fixer noen biffer. Men ikke alle. Musen sliter i noen spill. I F.E.A.R. blir den for følsom (må stille ned DPI). I Quake 4 henger den etter (ved 2000DPI) og mouse1 kan låse seg. I CoD2 kan den leve sitt eget liv, i 1 minutt hver 2. time ca. Håper det kommer nye drivere snart Lenke til kommentar
Care-_- Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har fiksa det nå men jeg sliter vel med det samme som maettis plutslig så ser den opp å ned liksom. :S Håper det går ann å fikse det også. Lenke til kommentar
Geita Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har fiksa det nå men jeg sliter vel med det samme som maettis plutslig så ser den opp å ned liksom. :SHåper det går ann å fikse det også. 5436262[/snapback] Hvilken matte bruker du? Min var gal med QPad, men perfekt med Steelpad QcK+ Lenke til kommentar
the_star_lector Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har fiksa det nå men jeg sliter vel med det samme som maettis plutslig så ser den opp å ned liksom. :SHåper det går ann å fikse det også. 5436262[/snapback] Hvilken matte bruker du? Min var gal med QPad, men perfekt med Steelpad QcK+ 5436446[/snapback] Tror du den fungerer bra med steel pad s&s fk? (tror det var fk til slutteller no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå