Gå til innhold

XfX 7800GTX XXX 490mhz 256 eller Power color X1800

Iceman22

Anbefalte innlegg

Hei, på komplett er det tilbud på ett Power Color X1800XT 512mb for ca 4000kr.

Jeg har selv nå ett xfx 7800gtx xxx 490/1300 og lurer på om det er noe vits å gå over til radeon kortet?

PÅ denne testen , hvis dere leser grundig så ser man att 256 kortet tar X1800XT med noen fps.

http://www.theinquirer.net/?article=27876

PS: Det kortet har også bare 430 og 1200 på minnet.

Hva sier dere?

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du absolutt MÅ ha nytt kort i nær framtid(som jeg synes er galskap :p ), så vent i hvert fall på x1900xt/xtx eller g71. Det kortet du har er jo et kjempekort, så hvorfor bytte det ut?

5429271[/snapback]

enig her, x1800 var ikke noen stor revolusjon slik som det var venta. men om et par uker er det godsaker og få kjøpt i nett butikkene :yes: ikke at du trenger nytt men vet hvordan det er og ikke ha topp HW i maskina, blir liksom litt småstressa når man leser andres resultater osv :whistle:

Lenke til kommentar
Hvis du absolutt MÅ ha nytt kort i nær framtid(som jeg synes er galskap :p ), så vent i hvert fall på x1900xt/xtx eller g71. Det kortet du har er jo et kjempekort, så hvorfor bytte det ut?

5429271[/snapback]

Er jo selfølgelig bra kort det, men fins ett kort som er enda bedre for samme pris så hvorfor ikke?

7800GTX mitt droper noen steder til 40fps online på noen visse steder, går det opp til 70 fps på radeon kortet så er jo det bra :D

Lenke til kommentar

5429271[/snapback]

Er jo selfølgelig bra kort det, men fins ett kort som er enda bedre for samme pris så hvorfor ikke?

7800GTX mitt droper noen steder til 40fps online på noen visse steder, går det opp til 70 fps på radeon kortet så er jo det bra :D

5429371[/snapback]

Jo da, jeg ville valgt x1800xt over 7800gtx 256mb hvis jeg skulle kjøpt nytt kort i dag, men du har et 7800gtx 256 fra før av. Hvis du kjøper nytt kort, så kan jo jeg kjøpe ditt gamle :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...