christer-R Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Vel, jeg søkte ganske seint på internett, så lurte jeg på om jeg bare kunne dra ned på biltilsynet å fikse det der, på et par timer. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vel, jeg søkte ganske seint på internett, så lurte jeg på om jeg bare kunne dra ned på biltilsynet å fikse det der, på et par timer. 5595842[/snapback] Funker sikkert det;) Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Vennligst merk følgende:- Synstest må gjennomføres på trafikkstasjonen ved oppmøte til teoriprøve eller senest før gjennomføring av praktisk prøve, dersom du ikke har innlevert optiker-/legeattest (ikke eldre enn 6 mnd). Hvis synskravene ikke tilfredstilles kan praktisk prøve ikke gjennomføres Hva slags syntest er det snakk om? De tall greiene? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Vennligst merk følgende:- Synstest må gjennomføres på trafikkstasjonen ved oppmøte til teoriprøve eller senest før gjennomføring av praktisk prøve, dersom du ikke har innlevert optiker-/legeattest (ikke eldre enn 6 mnd). Hvis synskravene ikke tilfredstilles kan praktisk prøve ikke gjennomføres Hva slags syntest er det snakk om? De tall greiene? 5651612[/snapback] Det var ikke jeg borti hvertfall! Ikke så veldig lenge siden jeg fikk lappen, så isåfall må det være no helt nytt no! Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 I sjemaet spør de om jeg har svakt syn, noe jeg har, men svarte nei på. Det er derfor jeg spør. Gidder ikke å flytte ræva mi for en optikkerattest. Bruker ikke briller heller. (JA, jeg er lat) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg skreiv nei på søknaden, men måtte snu meg å lese et bilskilt som hang i andre enden av hallen (15-20 meter), hadde lest det noen ganger, vet ikke hvorfor, men fikk hjerneteppe når han sa jeg skulle lese det, så fikk beskjed om å ta en sjekk hos optiker.. Nå bruker jeg briller Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Jeg kryssa av på nei, og ferdig med det Endret 23. februar 2006 av Nordz Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg gjorde det enkelt å greit inne på vegvesen.no. Fikk status: Godkjent eller no bare noen dager etterpå! Deilig når man slipper å gå ut for å gjøre ting ! ^_^ Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 heisann ble litt forvirret så må spørre. jeg søkte og bestod da jeg skulle ta teori. skal opp til oppkjøring om ikke så lenge. er ikke noe søknad piss der og? kjøreskolen har ikke sakt noe om at jeg må det så da regner jeg med at det ikke er det kun den jeg leverte for teroi. mvh Dilli Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du må ikke søke for oppkjøring nei. Søknaden du sendte tidligere var for førerkort, og gjelder både den teoretiske og praktiske delen av førerprøven. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Litt off topic, men vet noen om hvordan det er med å få førerkortet utstedt på bokmål/nynorsk? Får man som regel det man krysser av på at man vil ha, eller får man det som er 'standard' i kommunen man bor i? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Man får det som man krysser av på, og får man ikke det så krever du bare å få et nytt i den riktige versjonen. Hvis det er viktig for deg da, vel og merke. Begge utgavene er like gyldige. Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvor lenge "varer" søknaden? Hvis man søker om kl. B nå, men ikke kan kjøre opp før til neste år, vil søknaden fortsatt være gyldig? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 En vandelsattest er normalt gyldig i 6 måneder etter at den er mottatt. En teoriprøve er gyldig i 3 år fra den dato den er bestått. Lenke til kommentar
Biler Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 er ikke søknaden den man søker når man har trafikkal grunnkurs? men jeg er 17 om noen dager, det gjør ikke noe hvis jeg søker nå? ville ta det siden det er snakk om tid og godkjenning, så greit å bli ferdig med det Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Skal man søke før oppkjøring timen? eller allerede under opplæring. + Må man ha det for å øvelsekjøre? Og gjelder den over lengre tid? Endret 3. april 2010 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Du trenger trafikalt grunnkurs. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Må ikke søke før øvelseskjøring, men det må søkes (og godkjennes) før teoriprøven avlegges. Gjør det en måned eller to før du har tenkt å gå opp til teorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå