Deathie Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvor finner man siden der man skal søke om førerkort. Jeg vet at den skal ligge inne på www.vegvesen.no et sted, men finner den ikke. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Skjønte ikke helt hva du mente. Søke om førerkort? Snakker vi Røkkes versjon av førerkort eller? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Mixy: Har du førerkort selv? I så fall har du også søkt, og bør derfor vite hva det er. Her er skjemaet (PDF-fil). Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Nei... har ikke førerkort selv... jaja, shit happends Bare hørtes så rart ut Endret 12. januar 2006 av Mixy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Alle som skal påbegynne opplæring på bil må levere søknad Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Må den ikke fikses FØR teoriprøven da? jeg selv svidde meg på den da jeg skulle ta mopedteoriprøven.. satt kvelden før jeg skulle ned til biltilsynet og bladde på nettet.. "søknad for førerprøve klasse M" jeg bare WTF?! spurte en kompis, han sa det tok ca. 1 uke.. Oh noooo tenkte jeg..Men ordnet seg fint da jeg fikk skjemaet på biltilsynet, og dro opp til venninen til mamma hos politiet.. Hun klikket seg fort inn i systemet og sjekket rullebladet mitt.. og slengte på et stempel på toppen..Hele prosessen min tok ca. 1,5 time! fra jeg møtte opp på biltilsynet først. til jeg hadde midlertidig lappen i hånden! yeah.. Lenke til kommentar
eught Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Visste selv ikke at man måtte søke om dette. Kjørelæreren min informerte normalt om dette ved starten av opplærlingen, men han hadde visst glemt det. Jeg kom til Biltilsynet og skulle ta teoriprøven, og da fikk jeg vite om at man måtte søke om førerkort. Heldigvis var hun grei og ringte til politiet og sjekket, og jeg fylte ut skjemaet der og da, slik at jeg slapp å vente i en uke eller to. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Mixy: Har du førerkort selv? I så fall har du også søkt, og bør derfor vite hva det er. Her er skjemaet (PDF-fil). 5429995[/snapback] Det skal gå an å søke direkte på internett. Jeg fikset det i dag da en venn av meg hjalp meg, men nå har jeg mistet linken. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 https://svvgw.vegvesen.no/http://svvappclp0...rkort/index.jsp Her er elektronisk søknad om førerkort, bare velg i menyen til venstre. Stod faktisk i den brune rubrikken på vegvesen.no Til de som ikke har sendt inn, de godkjente med bakgrunn i vandel. Gjorde selv det da jeg kjørte opp pga. første søknaden hadde visst blitt foreldet mens jeg var i militæret. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Der har du den KVTL. Får håpe søknaden min blir godkjent nå da. Lenke til kommentar
bjZ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg gikk opp til purkensoffice å leverte søknaden jeg henta på sjoførskola, tok 2 min så var den godkjent Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Hm. Dette er vel kanskje lite greit. Mer stress, men adskillig raskere. Det tar ca. 4 uker å behandle den over internett. Min behandles fortsatt. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Men som du selv sa, så sendte du den i går.. Tar nok ikke fire uker, men 2-3 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 14 januar sendte jeg inn min søknad. Hvor fikk du det fra Pluggen, at jeg sendte den for noen dager siden? Uansett har jeg enda ikke fått svar. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hehe Blingsa litt på dato'en på innlegget ditt.. Sorry Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Søknaden min tok over 1mnd! Skal vel egentlig ta 2 uker... Men vet om folk som har fått sine søknader godkjent på 3-4dager, så det varierer vel veldig! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg fikk godkjent på ca. tre kvarter f.eks x] Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg fikk godkjent på ca. tre kvarter f.eks x] 5582415[/snapback] Det er rimelig kjapt ja:) Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Går det greit om jeg sender inn vanlig søknad, selvom jeg har søkt på internett allerede? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Går det greit om jeg sender inn vanlig søknad, selvom jeg har søkt på internett allerede? 5590972[/snapback] Er vel ingen som kan nekte deg det, men hvorfor skal du gjøra det a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå