karce Skrevet 12. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 kan dette være en mindre telefon i Sony ericssons smartphonerekke (Pxxx)? Lenke til kommentar
karce Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 bilde 2.............................................. Lenke til kommentar
karce Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 bildet 3.................................................... Lenke til kommentar
karce Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 bilde 4.................................................... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 kan dette være en mindre telefon i Sony ericssons smartphonerekke (Pxxx)? 5428813[/snapback] Denne står det om i forumets 'Rykter og nykomlinger fra SE'-tråd. Du skal allikevel ha takk for flere bilder Lenke til kommentar
karce Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 her er enda et bilde................................ Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 her er enda et bilde................................ 5442159[/snapback] Endelig et bilde av annet en dekselet! Ser veldig lovende ut, om man ser bort ifra QuickShare-merket... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg har aldri skjønt hva QuickShare står for, eller hvorfor de driver å putter på den logoen hele veien... ? Noen som kan gi meg en rask introduksjon? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg har aldri skjønt hva QuickShare står for, eller hvorfor de driver å putter på den logoen hele veien... ? Noen som kan gi meg en rask introduksjon? 5446775[/snapback] Det en form for RIMI-logo som en gang skulle bety at telefonen hadde en smartere løsning enn andre telefoner for sending av bilder ved få tastetrykk. Per i dag er logoens eneste oppgave å irritere alle som kjøper en Sony Ericsson, i tillegg gir den deg enda en god grunn til å kjøpe Walkman-telefoner. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg syns denne så litt artig ut, men hvordan navigere mann? og er det sånn hvis jeg skal taste "r" så må jeg trykke 2 ganger på "1" ? selve designet på mobilen er sjovt, men løsningen på tastene "ser" vanskelig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå