Poolish Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Har ikke kjøpt inn allt utstyr enda, men skal ha en 200A dynamo fra Excessive Amperage Batterie vil bli et ODYSSEY 1700T eller STINGER SP 1700 Skillediode Sure Power 2402 (240A 2 utak) Kabling, sikkringsholdere, Batteriterminaler osv. fra Evus. Her får du veldigt høy kvalitet på produktene. Mer info om prosjekte mitt finnes her: gatebilforum 5436150[/snapback] Blir litt endringer her. Skal ikke bruke skillediode. Og både batteri framme og bak skal skiftes. Kinetik HC 800 framme Kinetik HC 2400 "the Monster" bak Har tenkt litt på å anskaffe en ny til rundt 10.000. Den mest aktuelle er AUDISON VRx1.500.2 Batteri framme har jeg ikke tenkt så mye på. Hadde tenkt å beholde det orginale, men hvordan vil det bli? Det som står i nå er et Varta 65A tror jeg det skal være. Kan ta en kikk senere. 5436907[/snapback] Som nevnt ovenfor skal batteriet framme skiftes. Og forsterker blir Sinfoni Edition Shadow 100.2 SPX Endret 2. mars 2006 av Poolish Lenke til kommentar
Poolish Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Har blitt endel endringer i oppsettet nå. Så vil jeg trenge litt hjelp til koblingssjema. Som nevnt tidligere blir det batteri fra Kinetik Hc 800 som startbatteri Hc 2400 "The monster" bak Dynamo blir den samme som nevnt før. Så blir det litt endringer utenom også, men kun koblingssjema til batteri jeg trenger hjelp til. Kintik selv anbefaler å koble dem slik som på bildet nedenfor: Her er slik jeg ville koblet det opp: Alternativ 1 Alternativ 2 Hvilket burde jeg bruke? Og er det noe jeg bør endere på? Endret 26. juni 2006 av Poolish Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Har blitt endel endringer i oppsettet nå. Så vil jeg trenge litt hjelp til koblingssjema. Som nevnt tidligere blir det batteri fra Kinetik Hc 800 som startbatteri Hc 2400 "The monster" bak Dynamo blir den samme som nevnt før. Så blir det litt endringer utenom også, men kun koblingssjema til batteri jeg trenger hjelp til. Hvilket burde jeg bruke? Og er det noe jeg bør endere på? 6389234[/snapback] du trenger ikke å ha noe mer enn det her.... regelen er en sikring UT AV batteriet for å beskyte store strøm utladninger om de skulle kortsluttes. Dynamon mener jeg ikke trenger sikring da den ikke kan produsere så store strøm styrker som batt gjør, dessuten så "slås den av" når motoren stopper... Endret 27. juni 2006 av pndjo Lenke til kommentar
Poolish Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Men da har jeg kontroll på det Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå