JRF Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Installerte Kazaa Lite her om dagen. Fant plutselig ut at den hadde "sharet" ALLE filene på min C partisjon selvom jeg i settings KUN hadde huket av "My Shared Folder". Den VIL dele ALLE filene min og det hjelper ikke hva jeg gjør...Noen som har vært borti dette? Skummelt... Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hva er galt med og dele? Er ikke det vitsen med fil deling. Uansett tror jeg du har gjort noe feil. Det er ikke slik til meg. Men deler alt jeg har uansett. Lenke til kommentar
JRF Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Er ikke like kult å se at private bilder, dokumenter + det aller meste av private ting er åpent for millioner av brukere... Tror nok på et virus for jeg har gjort alt etter "boka"... Lenke til kommentar
airguard Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 det er mye shite med dette programmet og for ikke og snakke om trojans (ferske) som ikke firewallen snapper opp. Ikke i programmet men uærlige folk som såkalt sharer filmer med onde hensikter. (ble testet på hig for en uke siden i fobindelse med starten på en diplom oppgave i datasikkerhet.) [ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-09-10 22:15 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå