haarod Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ja, jeg renska opp på pc'en min i stad, men klarte og slette all Bright Eyes musikken min. Hvordan kan jeg hente den tilbake? Jeg har nemlig fjernet søppelkassen fra desktopet og da vet jeg ikke hvordan jeg kommer inn igjen Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 NTFS-partisjoner hos meg har en skult mappe som heter "RECYCLER" og FAT-partisjoner har en skult mappe som heter "Recycled". Der finner jeg filer som er slettet og kan høyreklikke på disse og velge restore. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvordan fjernet du den da? Hvis du laster ned TweakUI fra Microsoft og installerer denne, så har den en funksjon som lar deg enkelt velge om Papirkurv skal vises på dekstop'en eller ikke. Lenke til kommentar
abze Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Prøvd denne? Restoration Hvis du ikke liker recycle binen på desktop, høyre klikk på desktop, arrange icons by, huk av show desktop icons! alle forsvinner, men bedre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå