Gå til innhold

Automatisk senkning av advarselsnivå

Anbefalte innlegg

Hva med oss som har vært snille i alle år? Vi burde vel blitt tilgodesett med disse reduksjonene vi også?

Hvis det er 10% for hver advarsel, så betyr det minus 80% advarsel for min del, da jeg registrerte meg for 4 år siden (8 halve år).  ;)

Edit: Det skal da ikke være sånn at man kun blir premiert for å være slem?  :whistle:

Sveinl.

5439467[/snapback]

han har ett poeng... :hmm:

støttes....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med oss som har vært snille i alle år? Vi burde vel blitt tilgodesett med disse reduksjonene vi også?

Hvis det er 10% for hver advarsel, så betyr det minus 80% advarsel for min del, da jeg registrerte meg for 4 år siden (8 halve år).  ;)

Edit: Det skal da ikke være sånn at man kun blir premiert for å være slem?  :whistle:

Sveinl.

5439467[/snapback]

støttes....

5439679[/snapback]

Det er da ikke slik "for real" at en 21-åring uten tidligere rulleblad slipper fengsel når han dreper en annen, er det vel?

Lenke til kommentar

Sveinl.

5439467[/snapback]

støttes....

5439679[/snapback]

Det er da ikke slik "for real" at en 21-åring uten tidligere rulleblad slipper fengsel når han dreper en annen, er det vel?

5440317[/snapback]

Skjønte ikke helt hvordan du kan sammenligne det der..

Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt hvordan du kan sammenligne det der..

5440406[/snapback]

Han kan det. Skal en som har vært lovlydig bruker i 4 år, få kunne bryte fler regler, enn en som har vært lovlydig i 6 måneder? Tenk deg at man kunne fått minusstraff.. Tror du ikke da mange hadde vært ganske sleipe, spart seg opp mye minus, og så gjort lovbrudd i et sett? Alle skal bli behandlet likt, om det er i liten skala (forum) eller stor skala (rettssystemet).

Jaja, uantsett hva dere måtte tenke om dette, vil det i alle fall aldri bli innført noen form for minusreduksjon om du ikke har gjort lovbrudd på 6 måneder. Den dagen det skjer, skal jeg løpe naken opp Karl Johan, vinterstid... :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg vil tørre påstå at dette er noe som kommer de snille brukerne til gode også, alle som da har advarseler på nakken gjør sitt for å hindre å få fler, ergo forumet blir et bedre sted å være for alle. Mindre spam, fler gode posts.

Lenke til kommentar

Det ble visst storm i et vannglass av dette.

Hadde vi blitt premiert med minus-advarsler så hadde vi sannsynligvis blitt like usiviliserte som de med advarsler. Da hadde vi plutselig hatt mye "å gå på" uten å havne på negativ side av advarselgrafen. Hvor mange har vel ikke opplevd å bli så provosert av enkelte innlegg at man får lyst til å tordne tilbake? Vel, det er jo derfor forumreglene er lagd, for å forhindre usivilisert atferd.

Det jeg skrev tidligere var ironisk ment, prøvde å få fram det poenget med smileyene :mrgreen:

Sveinl.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Endelig 0%, etter jeg lagde en tråd som handlet om at en crackegruppe i London hadde funnet ut hvordan man kunne spille CS uten og kjøpe HL... Det hele var en spøk som førte til at jeg ble bannet fra forumet i 2 måneder + 10% warning.

Lenke til kommentar
Jeg har 20% warning, den ene fikk jeg juni 2004, og den andre fikk jeg oktober 2005 (Jævlig ufortjent, Simen1 :mad: ). Burde ikke jeg bli kvitt de første 10% da? Eller må jeg vente til det er et halvt år siden forrige gang jeg fikk warning?

5460379[/snapback]

Hvis du hadde lest tråden, ville det vært innlysende at prosenter (ikke advarsler) ikke blir slettet før et halvt år efter forrige advarsel ble logget. Forøvrig skjønner jeg at vår kjære moderator, Simen1, gav deg advarsler. Iallefall når jeg ser språkbruken din. Når du banner og rakker direkte ned på andre slik du gjør her, forstår jeg godt advarselen.

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Jeg har 20% warning, den ene fikk jeg juni 2004, og den andre fikk jeg oktober 2005 (Jævlig ufortjent, Simen1 :mad: ). Burde ikke jeg bli kvitt de første 10% da? Eller må jeg vente til det er et halvt år siden forrige gang jeg fikk warning?

5460379[/snapback]

Hvis du hadde lest tråden, ville det vært innlysende at prosenter (ikke advarsler) ikke blir slettet før et halvt år efter forrige advarsel ble logget. Forøvrig skjønner jeg at vår kjære moderator, Simen1, gav deg advarsler. Iallefall når jeg ser språkbruken din. Når du banner og rakker direkte ned på andre slik du gjør her, forstår jeg godt advarselen.

5460426[/snapback]

Ok, takk for oppklaringen. Hva mener du med at jeg rakker ned på folk? Den advarselen jeg fikk synes jeg var helt ufortjent, men jeg har ikke kriget noe om det. Dersom du er interessert, så foreslo jeg omskjæring som et godt hygienetips i en "hygienetips-post". Det likte vist ikke Simen1. Den først derimot var fortjent... :blush:

Lenke til kommentar

Det diskusjonen har sporet litt inn på er jo systemet for bonus ved bilforsikringer. Man sparer seg opp prosenter hvis man er snill (skadefri), men kan miste dem om man er slem (skader). Man begynner alltid på "null" (som ofte er 20% i din favør ved bilforsikringer).

(Jeg har en kamerat som aldri har kjørt skadefritt nok til å tjene OPP noe. Begynte på 20%, men nå er han nå nede på 0%. Snakk om flink bilist..)

Fikk nylig min første advarsel selv. Jeg gjør ikke den samme feilen igjen, for å si det sånn. Jeg føler meg ikke som noen forbryter heller. Det er tross alt ikke noe å bry seg om, for det er jo bare å følge retningslinjene heretter så er jeg safe. Om det står 10% ute i margen.. vel, man skal ha ett eller annet problem for at det skal bety mye for en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...