Potetfar Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Veldig bra... dette er noe jeg alltid har syntes alle forum burde ha. Den eneste advarselen jeg har hatt er riktignok en som varte i en dag (pga for stor avatar), men det er nesten et must at det er sånn, spør du meg. Keep ut the good work! Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Bra tiltak dette Dette vil forhåpentligvis føre til at folk skjerper seg fremfor å gi blanke blaffen som ofte har vært tilfellet tidligere. Blir man stemplet som bråkmaker er det lett for at man bryr seg, men dersom det lønner seg å være snill og grei så vil det nok smitte over på de aller fleste. Har dere andre gulrøtter på lur også? Endret 13. januar 2006 av snorreh Lenke til kommentar
am3k Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) men hvis det er en automatisk reduksjon, hvorfor står det da nicket til mod'er på reduksjonene? dere må da vel ikke gå inn manuelt på alle som har advarsler ?!? 5433635[/snapback] Nei, vi slipper gå inn manuelt nå lenger. Derimot starter vi sjekken for brukere dette kunne gjelde manuelt. Nicket du får opp viser til hvilken mod som har startet søket etter aktuelle brukere. Endret 13. januar 2006 av am3k Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det er litt dumt at warn som er fjerna er beregnet som aktivitet, men jaja. Jeg får bare holde meg i skinnet i 6 måneder da Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Men, skulle det gå seks månder fra en fikk advarselen til den ble fjernet? Fikk advarsel 05.10, og fikk en fjernet i går. ( ) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Men, skulle det gå seks månder fra en fikk advarselen til den ble fjernet? Fikk advarsel 05.10, og fikk en fjernet i går. ( ) 5434798[/snapback] Jepp, du får fjernet opptil 20% warn 6 måneder etter du fikk den hvis du har holdt deg i skinnet etterpå. Fikk du en 5. oktober 2005 og fikk den fjernet? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Fikk du en 5. oktober 2005 og fikk den fjernet? 5434802[/snapback] Vel, ja. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Nei... Det fjernes 20% om det ikke har vært noen nyere oppføringer i advarselsbloggen på et halvt år. Et halvt år etter at du forrige gang fikk en oppføring i advarselsbloggen vil det altså bli fjernet 20% . Om jeg får en advarsel 1. Februar 2006, skulle jeg da i teorien fått den slettet 1. Juli, men om jeg pådrar meg enda en advarsel 1. Mars, må jeg vente til 1. August før både advarselen jeg har fått 1. Februar og 1. Mars blir fjernet. EDIT: Om jeg forresten hadde fått to advarsler 1. Mars, ville 1 av de 3 advarslene jeg hadde pådratt meg de to månedene ikke blitt trekt i fra (sannsynligvis en av de fra 1. Mars.. For det er de eldste advarslene som blir fjernet først eller? Jaja, angår i alle fall ikke meg, alltid vært snill gutt jeg Endret 13. januar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det er kanskje slik det skal være, men min ble fjernet uansett. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Vi er klar over det Tonio, du er en av de heldige som kom gjennom et smutthull i scriptet. Dette skal riktignok være fikset nå Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Vi er klar over det Tonio, du er en av de heldige som kom gjennom et smutthull i scriptet. Dette skal riktignok være fikset nå 5435885[/snapback] Nå ble du vel glad, Tonio? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Jeg føler meg veldig heldig, spesielt siden jeg ikke fikk advarselen tilbake. Endret 14. januar 2006 av Tonio Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Nei... Det fjernes 20% om det ikke har vært noen nyere oppføringer i advarselsbloggen på et halvt år. Et halvt år etter at du forrige gang fikk en oppføring i advarselsbloggen vil det altså bli fjernet 20% . Om jeg får en advarsel 1. Februar 2006, skulle jeg da i teorien fått den slettet 1. Juli, men om jeg pådrar meg enda en advarsel 1. Mars, må jeg vente til 1. August før både advarselen jeg har fått 1. Februar og 1. Mars blir fjernet. EDIT: Om jeg forresten hadde fått to advarsler 1. Mars, ville 1 av de 3 advarslene jeg hadde pådratt meg de to månedene ikke blitt trekt i fra (sannsynligvis en av de fra 1. Mars.. For det er de eldste advarslene som blir fjernet først eller? Jaja, angår i alle fall ikke meg, alltid vært snill gutt jeg 5434836[/snapback] Det er nok de nyeste som blir fjernet først... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ingen advarsel blir "fjernet" i den forstand. Den ligger fortsatt i warn loggen din. Derimot vil du kunne få fjernet noen %. Veien til 100% og "auto" suspensjon blir litt lenger. Vi vil derimot fortsatt se dine gamle advarsler, og kunne ta dissemed i vurdering om du bryter samme reglene flere ganger. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Merket det der ja Godt å vere nede på 0 % igjen Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Nå har jeg 0% warn! Og det skal være 0% resten av mitt opphold her.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 10-20% advarsel er ikke så veldig farlig for meg, egentlig.. har aldri brydd meg og ha hatt 10% Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 jeg har aldrig fått warn heldigvis men jeg vet om en gang der en moderator var litt ekstra snill pga at jeg var ny på forumet. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Hva med oss som har vært snille i alle år? Vi burde vel blitt tilgodesett med disse reduksjonene vi også? Hvis det er 10% for hver advarsel, så betyr det minus 80% advarsel for min del, da jeg registrerte meg for 4 år siden (8 halve år). Edit: Det skal da ikke være sånn at man kun blir premiert for å være slem? Sveinl. Endret 14. januar 2006 av Sveinl Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hva med oss som har vært snille i alle år? Vi burde vel blitt tilgodesett med disse reduksjonene vi også? Hvis det er 10% for hver advarsel, så betyr det minus 80% advarsel for min del, da jeg registrerte meg for 4 år siden (8 halve år). Edit: Det skal da ikke være sånn at man kun blir premiert for å være slem? Sveinl. 5439467[/snapback] 4 år = 8 halve år Det er 20 % en gang i halvåret. Det blir 8*20 = 160 %. Altså ikke 80 %. Dog må du opparbeide deg advarslene rett efterpå at dei gamle er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå