Sink Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 smoke? liker ikke smoke jeg heller, så det har jeg skrudd av. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg liker mine custom smokepuff.spr og gas_puff_01.spr filer. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg liker mine custom smokepuff.spr og gas_puff_01.spr filer. 5433831[/snapback] kva er det bytta ut med da? gjennomsiktig glasstexture? har dreve litt med mapping...... vil tror at du får "WH" om du bytter ut materials filene med noe "hjemmelaga" materials huska eg "paintet" CT blå og T rød (det burde ikke vore lov å endre filene) går ikke inn på flere detaljer siden det er juks..... cs er bare fullt av bugg og flere og flere utnytter dei (slik som cs 1.6 og 16bit ) Har ikke testet dette enda, men skal prøve å lage et test-map og se om det lar seg gjøre! om det går, blir det selvsagt rappotert til "Valve-Anti-Cheat" Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det er mange idioter som bruker røyk på rare måter ja. Jeg bruker det hvis jeg f.eks. skal løpe forbi en åpning, og det kan sitte noen og campe inne i den for å ta de som løper forbi. Da dekker røyken alle på laget mitt som vil forbi. Ofte, hvis det er mange veier man kan velge, kaster jeg røyk den ene veien og løper en annen. Det er alltid en fiende som kaster vekk mange sekunder ved å følge med på det røyklagte området. Det som virkelig irriterer meg, er alle idiotene med flashbang. Halvparten av alle gangene jeg blir rammet av den, er det mine egne som har kastet den (selv om jeg er foran dem idet de kaster, så kaster de). Lenke til kommentar
Siq Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Støtter vandalen her. Røyk er meget effektivt som cover og til å villede fienden. Blir skjelden irritert på "teamsmoke", men "teamflash" det er irriterende. &&%#%&¤&/ ...når man først er inne på plagsome ting. *Lamejoining *Alle T camper gissler på italia med awp og autosniper. *Lamejoining *generell camping *Lamejoining .......er det rart man spiller GuildWars for tiden :-) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Hva er forskjeellen på temsmoke og flashbang? Det jeg mener er irriterende er at hele skjermen blir hvit. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hva er forskjeellen på temsmoke og flashbang?Det jeg mener er irriterende er at hele skjermen blir hvit. 5438942[/snapback] "Teamsmoke", er når noen kaster en smoke/"røyk-bombe" der du skal f.eks sikte. Teamflash, er når noen kaster en flashgranat foran deg, slik at hele skjermen blir hvit. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 JA, nettopp! Det er teamflash jeg irriterer meg over. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 16bit + powerstrip ftw. Ellers er det alltid moro å smoke spawn. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 det er værre med teamflashere da.. men flashbangs er gøy spesielt når du vet hvor andre folk er..spilte 3 on 3 en gang og tok hele andre laget med en flash og en glock. 5430770[/snapback] Var 5 mot 5 engang, tok 4 med usp og en med sniper. Det kaller jeg flaks men det med smoke så er det bare å finne seg et annet sted å gå om det går ? Eller la noen andre gå først ? 5432204[/snapback] asså kallt ace ? Ace= drepe alle på det andre laget Lenke til kommentar
Zodux Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hehe! Jeg må ærlig innrømme at det ikke er smokene som irriterer meg mest.. men FLASHBANGS! Det finnes ikke en kjeft på public som klarer å kaste dem riktig. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Added FCVAR_CHEAT to some cvars in the materials system jukse med materials = ban 16bit +smoke bug er også sett på som juks. på noen servere...noen er vel ikke klar over det engang... Det mest iriterende med cs 1.6 er Noobs som spayer gjennom vegger! bra greier når folk kan skyte gjennom 1meter tykke betongblokker! se på fy iceworld! veggene er faen 20meter tykke minst men alikevel kan man spaye rett gjennom veggen....Derfor er cs:s bedre med litt bedre vegger av kvalitet Lenke til kommentar
Inteldude19 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 alle på public servere pelmer alltid smoke der jeg skal sikte av og til blir jeg så irritert att jeg gir de teammatesa som teamsmoker og teamflasher en vellplassert headshot med awp Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 sikkert et dumt spørsmål men hva er lamejoining? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 se på fy iceworld! veggene er faen 20meter tykke minst men alikevel kan man spaye rett gjennom veggen....Derfor er cs:s bedre med litt bedre vegger av kvalitet 5463458[/snapback] Altså, tykkelsen på veggen har ikke noe å si for om du kan skyte gjenneom den eller ikke, ei heller i CS:S. Veggen må defineres som "ugjennomskytelig" om man ikke skal kunne skyte igjennom den. Men ingen CSS vs CS =P Lenke til kommentar
kunka Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 sikkert et dumt spørsmål men hva er lamejoining? 5471092[/snapback] joine det laget som vinner. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 sikkert et dumt spørsmål men hva er lamejoining? 5471092[/snapback] joine det laget som vinner. 5471125[/snapback] ok da hater ejg det å derfor gjør jeg ofte det motsatte Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 hater smoke pga at det gir meg lagg Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 hater smoke pga at det gir meg lagg 5476939[/snapback] 99 fps i 2 smoke jeg Men smoke er veldig bra noen ganger, f.eks hvis du vet det er en med sniper nede i ct spawn på dd2, så kaster du en smoke så han ikke ser deg og du løper fordi. hvis du ike kaster en smoke der så blir du etter all sannsynlighet plukket, hvis det ikke er en som nettopp har begynnt med cs da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå