Arne Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Hei! Spiller litt CS i ny og ne, og blir forbanna hver gang. De som er på laget kaster røykgranater, slik at jeg ikke kan se, noe som resulterer i at jeg dør. Er dette kult? Er det et poeng i å gjøre slikt? Eller er det bare jeg som er dum? Endret 12. januar 2006 av Fjott Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Å hva er hensikten med denne posten? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Uh... Beklager. Glemet noe i første posten. Er dette vanligt? Er det kult? Eller er det jeg som er treig? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er likt for alle... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Bli god, eller ikke, skaff deg en klan, og fryd deg over velplasserte smokes. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Bli god, eller ikke, skaff deg en klan, og fryd deg over velplasserte smokes. 5429002[/snapback] De idiotiske Smoke'ene er jævlige noen ganger Plagsomme. Men litt øving hjelper deg på alle måter i cs! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Smoke skal være til laget eget beste.... Men dei kan være plagsome, fiende kan jo skyte i smoken for det er kanskje vanligt at det kjeme folk der så detter du.... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er ikke no stress å fjerne smoke, så slipper du å irritere deg over det. Lenke til kommentar
kunka Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det er likt for alle... 5428557[/snapback] Nei, ikke akkurat. Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 det er værre med teamflashere da.. men flashbangs er gøy spesielt når du vet hvor andre folk er.. spilte 3 on 3 en gang og tok hele andre laget med en flash og en glock. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) det er værre med teamflashere da.. men flashbangs er gøy spesielt når du vet hvor andre folk er..spilte 3 on 3 en gang og tok hele andre laget med en flash og en glock. 5430770[/snapback] Niice!!1 Hvis du mener public, så tenker de fleste på seg selv - altså at de kaster smoken, uten å tenke på at andre ikke ser. Endret 13. januar 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 nja vil mene at folk ikke faktisk bruker naden sin, de bare kaster den fordi det er gøy. si f.eks dust alle kjøper hvertfall en HE granat og kaster den ut den første åpningen det KAN hende at det er folk... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei!Spiller litt CS i ny og ne, og blir forbanna hver gang. De som er på laget kaster røykgranater, slik at jeg ikke kan se, noe som resulterer i at jeg dør. Er dette kult? Er det et poeng i å gjøre slikt? Eller er det bare jeg som er dum? 5428536[/snapback] Du er dårlig hvis du klarer å dø hele tiden av at andre hiver smoke (røyk-bomber LOL)... Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 vil forsåvidt si meg enig.. man kan bare gå vekk..... Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 det er værre med teamflashere da.. men flashbangs er gøy spesielt når du vet hvor andre folk er..spilte 3 on 3 en gang og tok hele andre laget med en flash og en glock. 5430770[/snapback] Var 5 mot 5 engang, tok 4 med usp og en med sniper. Det kaller jeg flaks men det med smoke så er det bare å finne seg et annet sted å gå om det går ? Eller la noen andre gå først ? Lenke til kommentar
morra Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det er ikke no stress å fjerne smoke, så slipper du å irritere deg over det. 5429125[/snapback] Ååå? Hvordan? Irriterer meg mer over alle som alltid skal teste alle kommandoene bare for å høre hvordan det høres ut ... men det er en annen historie. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Hei!Spiller litt CS i ny og ne, og blir forbanna hver gang. De som er på laget kaster røykgranater, slik at jeg ikke kan se, noe som resulterer i at jeg dør. Er dette kult? Er det et poeng i å gjøre slikt? Eller er det bare jeg som er dum? 5428536[/snapback] Du er dårlig hvis du klarer å dø hele tiden av at andre hiver smoke (røyk-bomber LOL)... 5432055[/snapback] Ja, dårlig. Har nettopp startet med CS. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg hater alt som heter granater i CS. Kanskje en av hovedgrunnene til at jeg ikke spiller CS. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg tok hele laget med en Røykbombe og en pepperkakemaskin, så sa alle på servern! du cheater, det er ikke jul! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg spiller ikke CS, men mange andre skyte spill som har røyk granater, som feks Blac arrow, kaster alltid masse røyk bomber på pur faenskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå