Gå til innhold

PS data!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-26 22:21, skrev Eurofighter:

synd det da......jeg har ikke noen link eller noe slikt som beviser det, men jeg kjenner 2-3 stk som har jobba med det en del år og dem sier så og si det samme, så jeg stoler på dem......men tross alt jeg er ikke faren din :smile:

Tenk deg litt om, er ca hver fjerde del du mottar deffekt?

og, ta en titt på itbutikkens reperasjonsprosenter. Finner du mange på 25%? Ikke det nei...

Om du så hadde vært pappaen min ville jeg ikke trodd det og disse karene du stoler på, vel de burde du ikke stole så mye på. Ikke vær naiv, 25% er jo helt vilt! Hadde vært artig med en poll på dette her, "hvor mange prosent av delene du mottar er defekte". Kan ikke i min villeste fantasi tro at det blir 25%

Lenke til kommentar

en ting først etter denne posten her er jeg ferdig med dette.......

Jeg sa defekt/ødelagt.......det gjelder altså ved varelevering fra lagre osv......levering fra web til kunde...osv osv.....dessuten det var ikke bare defekte varer det var snakk om ødelagte også (ja der er en forskjell).....og ja jeg er enig i at det er veldig høyt men så er det globalt da ikke bare norge.....beklager så meget at jeg ikke forklarte bedre hva jeg mente.......uansett, om det ikke er rett så kan jeg altids gi meg, dette er bare slikt jeg har hørt.....personlig så bryr det meg ikke så mye bare jeg evt kan få byttet varene som er slik :smile:

fortsatt "friends" ?? (altså vil ikke gjøre meg til uvenner med noen her på forumet pga bagateller) :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-26 23:00, skrev Eurofighter:

Jeg sa defekt/ødelagt.......det gjelder altså ved varelevering fra lagre osv......levering fra web til kunde...osv osv.....dessuten det var ikke bare defekte varer det var snakk om ødelagte også (ja der er en forskjell).....og ja jeg er enig i at det er veldig høyt men så er det globalt da ikke bare norge....

Vel i Norge så er jeg totalt avvisende for at 25% av varene ikke fungerer når du henter dem på postkontoret.

Kan ikke tro at det er 25% globalt heller, men det finnes jo noen tvilsomme land borti Asia osv som kanskje trekker opp snittet...

Quote:

fortsatt "friends" ?? (altså vil ikke gjøre meg til uvenner med noen her på forumet pga bagateller) :smile:

selvsagt, man må da få lov å diskutere uten å legge den andre personen for hat :smile:

Lenke til kommentar

Hei

Har fått purring på 62kr fra PSdata- Dette pga. at jeg sendet en defekt CPU i retur (kostet med 27kr) og så sende de meg en ny CPU. MEn jeg skal vist betale portoen for at de sendte den til meg,. Syntes dette virker lit rart at de sender meg en defekt vare også skal jeg dekke deres portoutgifter for at de skal sende meg en ny. Syntes egentlig at de burde dekt mine 27kr. Er ikke no big deal med de kronene, men jeg ønsker bare høre om noen vet om dette ar riktig/lov. Eller PSdata prøver seg på en frakk en:-D

Håper det sitter en eller annen forbruker-jurist der ute som kan hjelpe me.

--------------***********-------------------

Har fått svar på klagemailen jeg sendte PSdata. De beklaget feilen og sa de skule slette purringen. Artig å få tilbakemelding fra andre hvis det er flere som har opplevd dette. Har på følelsen at denne "f3eilen" er et frekt lite forsøk for å lure folk som bare betaler det isteden for å klage. JEg sier ikke at det er sånn, bare lurer på om det er flere som har opplevd dette.

[ Denne Melding var redigert av: knut82 på 2002-09-30 13:29 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-29 21:50, skrev knut82:

Hei

Har fått purring på 62kr fra PSdata- Dette pga. at jeg sendet en defekt CPU i retur (kostet med 27kr) og så sende de meg en ny CPU. MEn jeg skal vist betale portoen for at de sendte den til meg,. Syntes dette virker lit rart at de sender meg en defekt vare også skal jeg dekke deres portoutgifter for at de skal sende meg en ny. Syntes egentlig at de burde dekt mine 27kr. Er ikke no big deal med de kronene, men jeg ønsker bare høre om noen vet om dette ar riktig/lov. Eller PSdata prøver seg på en frakk en:-D

Håper det sitter en eller annen forbruker-jurist der ute som kan hjelpe me.

Ved feil vare skal bedriften betale porto samt gebyr i retursaker vedrørende feil eller ødelagte komponenter.

Huska det for noe annet jeg sendte inn til komplett.no

menne, gjør deg selv en tjeneste og les igjennom rettighetene dine samt lovene rundt retur av varer, de kan være utrolig bra å kunne etter hvert. :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-09-10 17:56, skrev LarsM:

Jeg kan ikke si noe annet enn alle andre sier... maksimalt uflaks. Jeg har aldri opplevd noe liknende fra noen webshopper (ikke den beryktede "komplott" heller).

Hva er beryktet med komplett, som jeg antar du refererer til?

Jeg har handlet der i flere år, lagt igjen -mange- tusenlapper, har hatt en god del returer på ting som jeg knapt trodde skulle gå igjennom. De har altid ordnet opp for seg, meget behjelpelig til alle tider jeg har hatt behov for det.

Har ikke noe å utsette på dem! :)

Lenke til kommentar

Psdata er geniale, har ikke hatt noe problem med dem. Har vært fast kunde i lang tid.

Komplett derimot har vært vanskelige og har tiltider vært treige/dårlige til å svare på mail. Kompis av meg har måtte sendt inn skjermkort med samme feil på 3ganger før han fikk et produkt som fungerte. Varen låg også hos komplett i 4-5dager før dem i det hele tatt såg på den. effektiv? tror ikke det nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...