Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

PS data!


Anbefalte innlegg

Hei! Eg vil bare si at eg er ikke fornøyd med det Ps Data har levert meg!! Eg har hatt feil på disse produktene i samme pakke:

Hatt feil 2 ganger på hk (returnerte det første så fikk eg eit tilbake som også var feil på)

1 gang på cpu

og nå 1 gang på hd!

 

 

 

 

Eg syns ikke PS Data fortjener ein 6'er!!

Dei burde da sende meg produkter UTEN feil! Også feil på det hk'et som eg fikk tilbake!! Det er for galt!! Tror ikke eg skal handle der mere!

 

Noen andre som har hatt samme opplevelse??

 

PS: Kundesupport har vert på topp hele tiden (utenom den enorme køen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil si du bare har hatt uflaks.

 

PS Data kan ikke drive av og teste produkter for feil før de selger dem, da ville varene dems blitt svindyre med tanken på kostnader forbundet med dette.

 

PS Data er suverene på retur og bytter uten å prøve å skylde på kunden eller no av den slag.

 

Telcontar

Lenke til kommentar

Du har ikke hørt om produksjonsfeil fra fabrikk?

Du må bare se på deg selv som høyst uheldig;) som har fått varer med produksjonsfeil på... Så lenge PSdata ordner opp når varen er ødelagt, så fortjener dem en 6'er :wink: ihvertfall i mine øyner, men jeg skjønner din fortvilelse...

 

Har bare GODE erfaringer fra PSdata.no

Lenke til kommentar

Tror du virkelig at PS Data eller noen av de andre butikkene som finnes ute i den store verden, tester hvert enkelt hovedkort, hver forbanna RAM-brikke, hver prosessor osv. før de selger det? Tester Rema 1000 melka før de putter den i kjøledisken? Nei, selvsagt gjør de ikke det.

 

Poenget er at du har vært uheldig med akkurat de varene du har fått, noe PS Data overhodet ikke kan lastes for. Som du selv sier, så har kundeservice ellers vært upåklagelig. Hvar er det egentlig du da syter for?

Lenke til kommentar

Du har som enkelte andre hatt maksimal uflaks. Dette vil i det lange løp skje på alle nettbutikker.. Men selvsagt er det kjipt!

 

Du har i hvert fall stor mulighet for å få noe igjen for dette. Om du sender mail eller ringer, så hold en høflig tone og forklar problemene.

 

Jeg mener du fint kan få PSData til å sende deg et _bedre_ hovedkort, litt ekstra hardware e.l. PSData har god kundebehandling og vil nok ikke miste kunder.

 

I sommer ymtet jeg frampå at jeg ikke var fornøyd med behandlingen av en harddisk jeg hadde sendt i retur. De sendte meg feil harddisk også. Etter litt krasse mail fra min side, så mottok jeg en vesentlig bedre og dyrere harddisk enn jeg skulle hatt.

 

Altså, det er opp til deg om du vil handle på PSData, men det er store muligheter for at de ordner opp hvis du tar kontakt med dem og forklarer hvor lei du er! Lykke til uansett! :smile:

Lenke til kommentar

Etter at eg returnerte det første hk'et så fikk eg ett tilbake som var verdt 300,- mere da (d skal eg vere fornøyd med) men når d er feil på d oxo! Skal få pappa'n min til å ringe! Skal ha pengen tilbake på den hd'en! + At vis dem vil bevis god kundeservice så burde eg få noe utenom oxo!!

Lenke til kommentar

Uansett PSdata har prøvd å ordne opp i saken så godt dem kunne, dem har til og med sendt deg et HK som var verdt 300kr mere. Synd at det ikke fungerte da, hehe... Menne synes fortsatt PSdata gjorde alt dem kunne for å ordne opp.

Pappa skal ringe? hehe, er det ikke best å ringe selv da?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-10 17:32, TCK skrev:

Etter at eg returnerte det første hk'et så fikk eg ett tilbake som var verdt 300,- mere da (d skal eg vere fornøyd med) men når d er feil på d oxo! Skal få pappa'n min til å ringe!


 

eh, du har altså fått tilsammen 4 defekte produkter iløpet av kort tid? Kan jeg være frekk nok til å spørre hvor mange maskiner du har satt sammen? Selv har jeg bygd mange til venner og bekjente og møter sjeldent defekt hardware. Tester du hardwaren i andre maskiner eller bare antar du at produktene er defekte når du ikke får de til å fungere i din maskin?

 

Det er selvsagt en mulighet for at du har fått defekt hardware eller at f.eks noe annet i maskina kverker komponentene dine, men for meg lukter denne saken brukerfeil.

 

Quote:

Skal ha pengen tilbake på den hd'en! + At vis dem vil bevis god kundeservice så burde eg få noe utenom oxo!!


 

Synes du begynner å bli veldig kravstor nå. Om PS Data gjør det du faktisk ønsker her så begynner jeg å lure på om dem er snille eller dumsnille.

Lenke til kommentar

Syntes du skyter budbringeren her. Du har jo fått bytta uten noe problem. Om PS hadde vært vanskelige hadde du ikke det. PS må bare anta at varene de får fra leverandør er OK.

 

Og at så mye gikk til H på kort tid?? Stod du på teppe med ullgenser uten å jorde deg mens du skrudde?

Lenke til kommentar

har desverre ikke bygget så mange maskiner nei, men eg har fått testa alle dei defekte delene! Eg har til og med fått bredbånds-annsvarlig i komunen til å se på saken. Og han sier at dette ikke er noe forbruker feil! Grunnen til at pappa'n min skal ringe er at varene er bestilt i hans navn! Kankje eg er litt krav stor , men EG syns vertfall at 4 defekte varer i samme pakke er i høyeste laget.

 

 

Med det samme du er her Anders: Hvordan går det med cola-box kjøleren?? Er du ferdig snart? Husk å legge ut bilder!

Lenke til kommentar

Hmm .. det virker som om folk her tror den nettbutikken de har fått defekte varer fra, bevisst har sendt dem defekte produkter. Det er INGEN nettbutikk som ødelegger produkter før de sender dem ut. Veldig mange her tar det som et personlig angrep hvis de får en defekt vare i posten. Som om nettbutikken hatet dem elr.no

 

Til deg som startet tråden... du fikk da besynderlig mye dårlig hardware på veldig kort tid. Du bruker antistatisk armbånd, ikke tar på chip'er, ikke noe dunking av disker osv ? Ikke at jeg beskylder deg for noe, men siden det er så mye som tilsynelatende er ødelagt, kanskje du burde se på hvordan også du behandler komponentene. Jeg må si meg enig med Anders her, dette lukter litt brukerfeil.

 

Og det med at du skulle ha penger tilbake og "erstattning for tort og svie" er jo egentlig bare latterlig. Du har krav på komponenter som funker, og ikke noe mer. Det er da ikke PSData sin feil om du selv har koblet noe feil, om posten har ødelagt noe i transporten eller om det bare er DOA-produkter fra produsent ...

Lenke til kommentar

Eg mente ikke at ps data sendte meg defekte varer med vilje! Men at eg godt kunne fått eit som var i orden tilbake (mente ikke at dem skulle teste noe!)!Eg skal ikke KREVE å få noe utenom heller! Bare håper det! Men eg vil fremdeles ha pengene tilbake på hd'en pga at eg får kjøpt ein ny til samme pris som eg betalte (brukt 60 gig)! Vis eg får pengene tilbake av ps data så skal dei ha ROS for dette!

 

Håper hvertfall at eg får ordna problema med delene!

 

 

en ting til: noen som vet om Amd sender ut gratis klistremerker enda??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-09-10 17:17, skrev TCK:

Hei! Eg vil bare si at eg er ikke fornøyd med det Ps Data har levert meg!! Eg har hatt feil på disse produktene i samme pakke:

Hatt feil 2 ganger på hk (returnerte det første så fikk eg eit tilbake som også var feil på)

1 gang på cpu

og nå 1 gang på hd!





Eg syns ikke PS Data fortjener ein 6'er!!

Dei burde da sende meg produkter UTEN feil! Også feil på det hk'et som eg fikk tilbake!! Det er for galt!! Tror ikke eg skal handle der mere!


Noen andre som har hatt samme opplevelse??


PS: Kundesupport har vert på topp hele tiden (utenom den enorme køen).



 

Det er ikke deres feil, i gjennomsnitt er ca 25% av ALLE datarelatert utstyr ødelagt/defekt ved levering.

Noe som er synd fordi der er VELDIG irriterende og få noe som er slik :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...