eivindhetalnd Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei Jeg trenger ny telefon. Jeg lurer på å kjøpe Nokia 6021. Er det bra kjøp, eller er det andre som heller bør vurderes? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei og velkommen til forumet Mobilen har enkle menyer og en del funksjoner, om andre bør vurderes kommer litt ann på hvordan funksjoner du skal ha da. Når du skal ha ny telefon er det ofte enklere hvis du bruker mal'en som ligger i sticky, men kan legge den med under. **Følg instruksjonene i parantesene.** Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: [B][U]Funksjoner:[/U][/B] -Kalender: (Ja/nei)- Nevn også hvor utdypende den bør være (Enkel/profesjonell). -MMS: (Ja/nei). -GPRS: (Ja/nei). -EDGE: (Ja/nei) -JAVA:(Ja/nei). -Email klient:(Ja/nei). [U][B]Form:[/B][/U] -Klapp/"vanlig"/alternativ: (Fjern de du ikke ønsker.) -Vekt: (Angi maksvekt, om du føler at det er viktig/nødvendig.) -Antenne: (Si ifra om du vil ha en intergrert antenne.) -"Støt/sprut/støv-sikker": (Ja/nei). [B][U]Skjerm:[/U][/B] Farge-/ikke fargeskjerm. -Over 65000 farger, under 65000 farger. -Størrelse på skjerm. (Hvis det er viktig at den er stor, presiser dette i emnetittelen.) -Touchscreen: (Ja/nei). [B][U]Pris:[/U][/B] Jeg har mellom **** og **** kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): (ja/nei) Hvis med abbenoment, hvilket? [B][U]Diverse:[/U][/B] -Merke: (Hvis du har bestemt deg, eller er anti et eller annet merke så si ifra her). -Kamera: (Ja/nei). -Videokamera: (Ja/nei). -Symbian: (Ja/nei). -Infrarød port:(Ja/nei). -Blåtann (Bluetooth):(Ja/nei). -Internminne: (Antall mb, eller minimum plass for et visst antall kontakter/bilder/hvor mange du vil ha plass til. -Minnekort?:(Ja/nei). -MP3: (Ja/nei). -Radio:(Ja/nei). -UMTS: (Ja/nei). -Triband: (Ja/nei). -Wlan: (Ja/nei). - Mulighet for GPS: (Ja/nei) (Forutsetter ofte at telefonen har symbian eller lignende, må oftes 'etter-innstalers' og kan kreve et ekstra blåtann-modul. Siemens SXG75, er derimot en telefon med dette innebygget.) -Batterilevetid: "Viktig/ikke viktig. (Fjern det som ikke passer) -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? (Kun sms, eller ringing? Forklar gjerne litt utdypende her.) Lenke til kommentar
eivindhetalnd Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Takker:) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Nei -MMS: Ja -GPRS: Nei -EDGE: Nei -JAVA:Nei -Email klient:Nei Form: -"vanlig -Antenne: integrert -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke nødvendig, men kjekt å ha Skjerm: Fargeskjerm. -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 0 og 2000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): Nei, har Djuice Allstar i dag. Diverse: -Merke: -Kamera: Nei -Videokamera: Nei -Symbian: Nei -Infrarød port: Nei -Blåtann (Bluetooth): Nei -Internminne: Ubetydelig -Minnekort?: Nei -MP3: Nei -Radio: Nei -UMTS: Nei -Triband: Nei -Wlan: Nei - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: "Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Primært ringing og sms, vekkeklokke av og til. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Da er nok den mobilen fin ja, men du kan jo også ta en titt på Nokia 5140i hvis du skal ha en som har stort sett de samme funksjonene, men den er også støt- og sprutsikker. Lenke til kommentar
MeNth0s Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg har telefonen selv og den funker rimelig bra til mitt forbruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå