Care-_- Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei jeg skal kjøpe meg ny PC så trenger jeg litt hjelp av dere som garantert har bedre peiling på pc en meg. Skal ha en Gaming PC til max 22000kr. Tenkt litt på denne her : http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10141 Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Personlig ville jeg hatt en kraftigere prossessor Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Å kjøpe dobbelkjerneprosessor til spilling er etter min mening bortkastet, siden "ingen" spill støtter dobbelkjerne i dag. Den dagen spill støtter det, så vil pcen være gammel likevel. De nyeste driverene til skjermkort støtter dobbelkjerne, men dette gir bare bittelitt bedre ytelse, og er ikke verdt prisen. Jeg har hørt om noen som har hatt problemer med akkurat den strømforsyningen. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Drop dobbelkjerneprosessor og kjøp et 7800 gtx kort til, og kjør SLI. Det er litt av en pc! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Drop dobbelkjerneprosessor og kjøp et 7800 gtx kort til, og kjør SLI.Det er litt av en pc! 5428628[/snapback] Ja det blir god ytelse. Sats på prosessoren AMD64 4000+, eller eventuellt en overklokket Opteron. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 efikkan og jeg er litt uenig her.... jeg har stor tro på dual core, kanskje ikke nå men tror etter som våren nermer seg vil de bli mere utnyttet og komme til sin rett. så vidt jeg vet er det kommet patch til Quake 4 som gjør at en 3800+ yter bedre en fx 57... så hvis det er så enkelt som en liten patch blir nok det og komme en til de fleste spill. MEN slik ting er i dag og med den maskina du har linket til klarer ikke cpu og følge skjermkortet. den må isåfall klokkes. og det følger med en hovedkort som takler dette Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg tror det er lurest å kjøpe dual core siden det er mest fremtidsrettet Men som leifeinar sa så har det vel kommet en patch til Quake 4 som gjør at det støtter dual core Det kommer sikkert til en del andre spill senere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå