Gå til innhold

Hjelp til kjøp av Gaming PC.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kjøpe dobbelkjerneprosessor til spilling er etter min mening bortkastet, siden "ingen" spill støtter dobbelkjerne i dag. Den dagen spill støtter det, så vil pcen være gammel likevel. De nyeste driverene til skjermkort støtter dobbelkjerne, men dette gir bare bittelitt bedre ytelse, og er ikke verdt prisen.

Jeg har hørt om noen som har hatt problemer med akkurat den strømforsyningen.

Lenke til kommentar

efikkan og jeg er litt uenig her.... :yes: jeg har stor tro på dual core, kanskje ikke nå men tror etter som våren nermer seg vil de bli mere utnyttet og komme til sin rett. så vidt jeg vet er det kommet patch til Quake 4 som gjør at en 3800+ yter bedre en fx 57... så hvis det er så enkelt som en liten patch blir nok det og komme en til de fleste spill.

MEN slik ting er i dag og med den maskina du har linket til klarer ikke cpu og følge skjermkortet. den må isåfall klokkes. og det følger med en hovedkort som takler dette

Lenke til kommentar

Jeg tror det er lurest å kjøpe dual core siden det er mest fremtidsrettet :thumbup:

Men som leifeinar sa så har det vel kommet en patch til Quake 4 som gjør at det støtter dual core

Det kommer sikkert til en del andre spill senere....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...