Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 de fleste build versjonene har manglet det meste, for å forandre resolusjon måtte man redigere en fil i folderen til spillet, kunne ikke gjøres gjennom options i spillet, kun 4 baner, en umulig å spille.. småproblemer.. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 23:43, ThomasM skrev:de fleste build versjonene har manglet det meste, for å forandre resolusjon måtte man redigere en fil i folderen til spillet, kunne ikke gjøres gjennom options i spillet, kun 4 baner, en umulig å spille..småproblemer.. Det finnes versjoner med mer en det du påstår i det innlegge. Vet om en beta som har så og si alt, mengler noen baner og en del av den dynamiske motoren. Utenom det, en del bugs, og en dårlig optimaliserings kode, er spillet så og si komplett. Mange mener at denne versjonen er langt fra det ferdige resultatet (som deg kanskje :wink: ) . Det får jeg inderlig håpe. Ut2k3 spilles og føles på samme måte som unreal tournament! Ingen store forskjeller utenom oppdatert grafikk. Det er alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 15:26, Dreadlord skrev: Quote: Den 2002-09-11 23:43, ThomasM skrev: de fleste build versjonene har manglet det meste, for å forandre resolusjon måtte man redigere en fil i folderen til spillet, kunne ikke gjøres gjennom options i spillet, kun 4 baner, en umulig å spille.. småproblemer.. Det finnes versjoner med mer en det du påstår i det innlegge. Vet om en beta som har så og si alt, mengler noen baner og en del av den dynamiske motoren. Utenom det, en del bugs, og en dårlig optimaliserings kode, er spillet så og si komplett. Mange mener at denne versjonen er langt fra det ferdige resultatet (som deg kanskje :wink: ) . Det får jeg inderlig håpe. Ut2k3 spilles og føles på samme måte som unreal tournament! Ingen store forskjeller utenom oppdatert grafikk. Det er alt. å ? hvilken build er dette da, siste build versjonen som er er vel 927 som er på 900mb1gb.. dette er den siste versjonen som er på nett og inneholder da mer enn tidligere, og denne er langt fra fullstendig..så og si har alt ? mangler en god del baner, ikke bare noen, en del bugs, en elendig optimaliseringskode, grafisk nedtur...og likevel påstår du den så og si har det meste ? joda Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Jøss. Ser jo ut som jeg traff spikern på hode der Thomas. Mente ikke være krass i innlegget. Jeg Reagerte på (dine ord): "kun 4 baner", "for å forandre resolusjon måtte man redigere en fil i folderen til spillet". Dette var ikke likt med den versjonen jeg hadde testet sist, men som rake motsetning virket mer ferdig en uferdig. Du sier jo selv at du har prøvd den. Ikke sant? Jeg husker 1 build versjon som kom ut for lenge siden. Den lignet på noe av det du snakker om, men det betyr jo ikke at "de fleste" (hva du nå mener med det) er det. Foresten så har jeg aldri sakt at ut2k3 er en grafisk nedtur. Jeg sier det motsatte, men selve spille opplevelsen i betaen er ikke på topp. La oss ta denne diskusjonen når spillet kommer ut. Håper jeg skifter mening da. Peace Lenke til kommentar
ilex Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 vel, de sliter med en ting: Quote: [23:29] <CliffyB> bombing run bug, jump through your own goal, die - intended, but if you passed the ball around first everyone else would die when you did ellers så regner de med at demo'en vil dukke opp "tonight", kl er rundt 18:00 der borte nå.... vi får se Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Jeg husker 1 build versjon som kom ut for lenge siden. Den lignet på noe av det du snakker om, men det betyr jo ikke at "de fleste" (hva du nå mener med det) er det. Foresten så har jeg aldri sakt at ut2k3 er en grafisk nedtur. Jeg sier det motsatte, men selve spille opplevelsen i betaen er ikke på topp. La oss ta denne diskusjonen når spillet kommer ut. Håper jeg skifter mening da. Peace jeg har heller ikke sagt noe om at du sier at build versjonene er en grafisk nedtur, men det er min mening, du sa den hadde "det meste" og jeg kommenterte bare hva den ikke har.. vet hva du mener... men tilstanden til den siste build versjonen er slik at fienden beveger seg klumpete, de har ikke med de fullførte skins`a til soldatene. div småting som at AI er helt på bånn..... så lenge du ikke skyter kan du gå helt inntil din motstander uten at han gjør noe, så trekker du ditt kraftigste våpen, og skyter... jeg vet ikke hvordan, for det er jo litt merkelig at de skulle klare å "miste" 2-3 build versjoner bare sånn uten videre, det er jo klart at en build alltids kan leakes ved et uhell... men 2-3 stk ??? spesielt med tanke på at det er snakk om ut2003.. temmelig stoor release.. for stor til at noen gjør slike tabber ved et uhell.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: div småting som at AI er helt på bånn..... AI, en småting? *ser for meg tusenvis av linjer med kode* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå