IceXCool Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er ca en uke siden tror jeg, det var han karen fra Borettslaget, "Pirka" og mye mere. To stykker holdt på med en slags sketsj der de parodierte mange kjendiser, blandt annet Thor Heierdal der han ene hele tiden sa "Hellau, i'm Thor and this is my KonTiki one hundred..." på en helteit måte. Må ha vært på en Norsk kanal og det var på kvelden. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det var vel en samling med høydepunkter fra underholdningsåret 2005, og den sketsjen var "Tre raske karer" eller noe i den dur, med "Verdenshistorien på fem minutter". Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det var vel en samling med høydepunkter fra underholdningsåret 2005, og den sketsjen var "Tre raske karer" eller noe i den dur, med "Verdenshistorien på fem minutter". 5428406[/snapback] Korrekt. Sketsjen finnes på nettTV hvis du vil se den på nytt, Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Yess det må det ha vært! hehe Hmm hvilken kanal gikk det på? Ah TV2 men finner bare 2002 utgaven Endret 12. januar 2006 av IceXCool Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nrk mener jeg nå det var. Raske menn gikk så vidt jeg vet på nrk usett. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Nrk mener jeg nå det var. Raske menn gikk så vidt jeg vet på nrk usett. 5429092[/snapback] ...og under Gullruten-utdelingen på TV 2. EDIT: Men programmet topic dreier seg om, er ganske riktig NRKs underholdningskavalkade 2005. Første gang sendt nyttårsaften med reprise forrige fredag, om jeg ikke husker totalt feil. Endret 12. januar 2006 av johnj Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Denne sketsjen gjakk på Gullruten og Underholdingsåret 2005, men det var berre NRK som viste heile sketsjen. Synest den var knallbra :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Så vidt jeg vet har tre raske karer også hatt en rekke forestillinger (altså på en scene, ikke på TV), og det er godt mulig at det fortsatt går/vil gå senere. Endret 13. januar 2006 av @kd Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Har bare sett verdenshistorien på 5-minutter-sketsjen, men personlig synes jeg den var lite original, det finnes mange komikere som er bedre enn dem. :/ Vi så den faktisk i klassen, og jeg var den eneste som ikke lo. Endret 14. januar 2006 av Elyas Machera Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har faktisk vært på show med Raske Menn på edderkoppen i Oslo, og må si at jeg aldri har ledd så mye på en kveld som den! Det er nok de beste to timene jeg har tilbrakt i et teater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå