Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'en gjør nett som den vil.. Trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Har store problemer med PC'en min.

Den slår seg av når den føler for det..

Kommer sånn 'none output signal' på skjermen sånn at den forblir svart helt til eg restarter pcen, manuelt (det vil si at eg gjør det på kabinettet)

Bildet på skjermen blir skurrete, og alt bare 'Fryser' .. Må restarte manuelt for å fikse det.

Idag ble også Opera litt rar, det vil si at når eg skal bla ned på siden så er det akkurat som den 'lagger' nedover.. det tar lang tid bare å bla ned 1cm..

Lyden gikk for en uke siden helt vekk, plutselig når eg hørte på musikk så bare gikk lyden av..

Men det aller merkeligste var nok jeg tok av dataen i dag, så kom det opp sånn "end now" ting helt på slutten, og der var overskriften "haha you can not see me" så gikk den vekk og dataen slo seg av vanlig.

Jeg er redd dette er et farlig virus/orm, noen andre som har dette problemet eller som kan si meg hva jeg skal gjøre? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før vi forsøker å komme med dumme forslag. Beskriv maskinen, Alle deler inkl hovedkort etc, Operativsystem (versjon ink servicepack), hardware, drivere, biosoppdateringer, programmer. Ja alt du vet om maskinen og kan hjelpe oss å gi noenlunde fornuftige råd.

Lenke til kommentar

Det jeg vet om maskinen min er lite, men:

FIC Hovedkort

Nvidia Geforce 3600 LE

Windows XP Professional, SP2

Hvis det er en måte jeg kan se Hardware, biosoppdateringer osv, må dere si det til meg, for eg har ikke mye peiling ellers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...