scoot Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 .. Svært så frekke vi var her i dag da? Jeg sa bare at jeg ikke trodde et dugg på det, med mindre du kan komme med beviser da Lenke til kommentar
exs Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 vakke meningen og bli irritert, var bare litt trøtt når jeg skrev innlegget skal se om jeg kan spore opp noen specs på den Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hehe;) Spor opp no specs du Høres så mistenkelig ut med tanke på at RS 125 får 34 HK fulleffekt Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Da var vi inne på dette med ting som blei laga før å etter krigen (utrykk bare) Se på kjøleskap, jeg har et gammelt amerikansk (linjene minner om en Corvette Stingray) kjøleskap fra 1950 stående på rommet i flittig bruk... Tviler på at fatter's kliss nye AEG holder så lenge... Det jeg skal fram til er: Ting blei laget for å holde før, og ting var tyngre (fordi det blei brukt ordentlige materialer, som ofte veier mer) og mindre effekttap... Inne på dette med amerikanske og japanske hester igjen også da.. Uten at det var noe som helst angrep på de som kjører Aprillia, eller ikke kjører Suzuki Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det er da sant det, jeg er fult klar over at min Aprilia vil skjære seg/ødelegges mange år før en TS/TSX osv gjør det. Det er da ikke noe nytt, men effekten, jeg trudde det var mindre effekt i gamle motorer, iallefall mopeder/mc. Lenke til kommentar
exs Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) dobbelpost.... Endret 24. januar 2006 av exs Lenke til kommentar
exs Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 har ikke funnet non specs enda ... men jeg kom på at den ivertfall holdt følge med en 125 yz på aksen og toppfarten knuste den selfølgelig crosseren.... den hadde en vannavkjølt motor som er veldig lik suzuki rm maskinen... ikke det at de beviser effekten men kom bare på det, Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Husqvarna sm-125s. Har bytta blinklys forran og svanehals siden bildene ble tatt. Lenke til kommentar
Cecilie_ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Heihei! Kjører en yamaha dragstar 125 jeg! den er ikke min enda.. men har den hjemme: Lenke til kommentar
Cecilie_ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kjører en Yamaha Dragstar 125 jeg Lenke til kommentar
ACC65 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 EDIT: du med din 4-takter klarer ikke mer enn kanskje 20HK maks 5482374[/snapback] hvis det var cbr125 du mente der, så tror jeg du har missforstått... ...en cbr125 har en motor som er bygget for 13hk... ikke mer, ikke mindre, så jeg skjønner ikke hva man kan gjøre med denne sykkelen for at den skal få 20hk.. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Var snakk om Lassecom1's Daelim Daystar i dette tilfelle Og med effektanlegg får CBR 16-17HK. Det er ikke noen sykkel som er låst på 13HK, ingen motorer er det. Foruten effektanlegg kan du bytte ut luftfilter, kjørekomputer (sikkert), kvesse kammene for å få mer drivstoff, turbolade (det blir de mest bortkasta pengene du har hatt, menmen) og du kan kjøpe sylindet-kit. Vil da anta at man får en ca 20HK fordi 20 er et rundt og greit tall og jeg har ikke hørt om noe tilfelle av fulltrimma CBR. Gjetta på ca 3HK ekstra i forhold til bare eff. anlegg. Akkurat som med ALLE andre motorer kan CBR 125 trimmes, men siden det er en 4-takt vil du ikke få like mye krefter som ved trimming av en 2-takter. Det at 2-taktere klarer å yte omtrent dobbelt så mye som en 4-takter er på grunn av at den antenner/smeller dobbelt så mange ganger som 4-takteren. Til gjengjeld er da bensinforbruket dobbelt så mye også. Og hvor i huleste har du fått det fra at CBR ikke kan ha mer enn 13HK Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Helt riktig som Bluum sier. Ingen motorer er låst for trimming. Alle motorer kan trimmes. Lenke til kommentar
ACC65 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Var snakk om Lassecom1's Daelim Daystar i dette tilfelle Og med effektanlegg får CBR 16-17HK. Det er ikke noen sykkel som er låst på 13HK, ingen motorer er det. Foruten effektanlegg kan du bytte ut luftfilter, kjørekomputer (sikkert), kvesse kammene for å få mer drivstoff, turbolade (det blir de mest bortkasta pengene du har hatt, menmen) og du kan kjøpe sylindet-kit. Vil da anta at man får en ca 20HK fordi 20 er et rundt og greit tall og jeg har ikke hørt om noe tilfelle av fulltrimma CBR. Gjetta på ca 3HK ekstra i forhold til bare eff. anlegg. Akkurat som med ALLE andre motorer kan CBR 125 trimmes, men siden det er en 4-takt vil du ikke få like mye krefter som ved trimming av en 2-takter. Det at 2-taktere klarer å yte omtrent dobbelt så mye som en 4-takter er på grunn av at den antenner/smeller dobbelt så mange ganger som 4-takteren. Til gjengjeld er da bensinforbruket dobbelt så mye også. Og hvor i huleste har du fått det fra at CBR ikke kan ha mer enn 13HK 5543613[/snapback] ... som regel jeg som bruker å trykke ting opp i trynet på den måten når folk tar feil... .. det jeg mente var at cbr125 er orginalt en 13 hester, og f.eks en aprilia rs, er 34 hester... cbr'en er ikke plombert ned som aprilia'en... egentlig syns jeg det er synd cbr er en så liten og svak sykkel... hadde den vært litt større og hatt litt mere krefter, tror jeg at jeg ville gått for denne i stedet for det bråket av en sykkel som står uti garasjen... Lenke til kommentar
LasseTheDude Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg kjører en Husqvarna WR 125 2006 modell. Mer enn nok power på bakhjulet. Ca 38 hk. Plastikk på potta grunnet at den står inne. Lukter i hele huset ellers. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Den så strøken ut! Helt ny? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ser ikke ut som den har vært på veien engang Men smooth for det om Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Den er heeelt fersk fra butikken Lenke til kommentar
happy camper Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 hehe... kjenner igjen scoot fra mp.com her Masse skitprat i denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå