Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva slags lett mc kjører du?

Ekke

Anbefalte innlegg

Syntes det kunne vært intresant og høre/se hva slags mc de forskjellige brukerne her har. Har selv en honda Nsr 125ccm 1998 modell. Til sommeren blir det nok en Ktm 525sm eller Husquarns 450sm

post-91343-1137090655_thumb.jpg

Endret av Ekke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes det kunne vært intresant og høre/se hva slags mc de forskjellige brukerne her har. Har selv en honda Nsr 125ccm 1998 modell. Til sommeren blir det nok en Ktm 525sm eller Husquarns 450sm

5428342[/snapback]

denne kjører jeg!=)

post-92004-1137091321_thumb.jpg

Lenke til kommentar

kjører ikke lettsykkel lenger .....MEN... jeg hadde en gang en orginal tsx 125ccm

med 32 hester orginalt og den var rimelig rå... gikk 160 på flatmark og spant på tørr asvalt ,gikk på hjulet opp til 4 gir osv osv :thumbup:

Lenke til kommentar
kjører ikke lettsykkel lenger .....MEN... jeg hadde en gang en orginal tsx 125ccm

med 32 hester orginalt og den var rimelig rå... gikk 160 på flatmark og spant på tørr asvalt ,gikk på hjulet opp til 4 gir osv osv :thumbup:

5457916[/snapback]

Høres bra ut! :thumbup:

Lenke til kommentar

5457916[/snapback]

TSX 125?

Har jeg aldrig hørt om :p

Er det 125 cc version av TS50X da eller ?

Har du link til noe info om den eller lignende?

Lenke til kommentar

nå er det endel år siden jeg hadde den så jeg har desverre ikke non link til den.... men skal se om jeg får lagt inn et bilde av den.... og nei det var ikke en 125ccm utgave av 50 ccm , det var en egen modell , kjøpte den av en kjøreskole da den var gått som skolesykket... en ganske sjelden sykkel, fantes bare noen få modeller av den i norge

edit: den kom også i 250ccm utgave

Endret av exs
Lenke til kommentar

En fulltanket RS 125 veier vel i underkant av 150kg. Det er drag i massevis hvis du skal kjøre på veien og ikke så veldig mye fortere enn det som er lov; men til banebruk er det ikke allverden selv om det går fort.

EDIT: du med din 4-takter klarer ikke mer enn kanskje 20HK maks :ohmy:

Endret av Bluum
Lenke til kommentar

Hvordan kan du få 170ccm ved å bytte bare stempelet? :S

Uansett, kan få sylinderkit med stempel, ja, men blir ikke så stor effekt.

Fulleffekts RS/MITO/NSR ligger på rundt 30-35HK, dette er dog i motoren, rundt 28hk kan jeg tenke meg på hjulet!

Lenke til kommentar
finnes i allefall ER100.

TSX125 med 32hester orginalt, det tror jeg ikke et dugg på!

5472384[/snapback]

nå glemte jeg også og si at den var registrert som en tung motorsykkel...

den kom vel før du var født tenker jeg så ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...