tyler Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Altså, jeg har logitech trådløs tastatur og mus. Tastaturer funker helt fint, men musa 'kobler' seg bare helt ut i tide og utide... Har prøvd å sette inn nye batterier men det hjelper ikke. Når musa klikker prøver jeg alt mulig, å trykke på 'connect' knappen, ta pluggen inn og ut, ta batteriene inn og ut, og trykke litt mer rundt. Plutselig kommer den tilbake... Hva kan problemet være? Burde jeg anskaffe en ny mus? Senderen kan det jo umulig være no galt med siden tastaturet funker... Og alle andre USB-porter funker fint (har prøvd forskjellige)... På forhånd takk... Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ta å flyttt litt på senderen din. Sett den nærmere musen. Det kan være problemet, spessielt hvis du har andre enheter som kan slå inn på signalene. ta og last ned de nyeste driverene også fra http://www.logitech.com, det pleier å hjelpe i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå