skeletor_ Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Har en P4 3.2Ghz (S478) cpu som jeg har hatt i godt over et halvt år. Den har alltid vært veldig stabil. Idle 42-45 grader og loadout på ca 55 grader. Skiftet ut kjølepasta i romjula en gang og den fungerte helt fint i noen dager etter det. Samme idle og loadout temp etter at jeg skiftet ut kjølepasta. I det siste har cpu'en noen ganger bare plutselig blåst seg opp til 55-57 grader idle. Kjøleribba sitter godt neppå cpu'en og klipsene som skal festes sitter også som de skal. Den sitter ikke skjevt eller noe liksom. Bruker Arctic Silver 5 termisk kjølepasta forresten. I Aida32 har jeg oversikt over en del ting. Blant annet hvor mange % av cpu som er i bruk. Siden prosessoren bruker HT-teknologi så jobber den fysike cpu'en alt fra 60-90%, mens simulasjonen bruker alt fra 25-40%. Dette er når maskinen er i idle, men den er tydeligvis ikke i idle allikevel da etter som cpu'ene jobber som et h******. Oppstartsprogrammene skal ikke bruke all verden av ressurser heller. Er ikke mange prosesser som er i oppstarten. Endret 12. januar 2006 av skeletor_ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det kan virke som det er feil på prosessoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå