Gå til innhold

Xbox 360 problemer!

Gmail

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte akkurat en Xbox360, core.

Problemet er at den ikke starter, lyser 3 røde lys på den, eller blinker som vi kan kalle det.

Vist jeg holder strømforsyningen skrått så starter maskinen seg, men det kommer en rar slags vifte lyd av den og det bråker.

Søkte litt på forumet, men søkefunksjonen er jo en vits her, og supporten var kun tilgjengelig på Engelsk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Problemet er at den ikke starter, lyser 3 røde lys på den, eller blinker som vi kan kalle det.

Vist jeg holder strømforsyningen skrått så starter maskinen seg, men det kommer en rar slags vifte lyd av den og det bråker.

Søkte litt på forumet, men søkefunksjonen er jo en vits her, og supporten var kun tilgjengelig på Engelsk

5428189[/snapback]

Bråke gjør den uansett.. Sikker på at du har koblet alt riktig? Satt i alt på selve maskinen riktig, og riktig inn i støpselet? :ohmy:

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Hei

5428189[/snapback]

Hei,

Da ville jeg nok bare byttet Boxen det høres jo ut som den er defekt :hrm: . Event se i manual, de lysa er vel en eller annen form for feilmeld som står i manual?

Lenke til kommentar

Men den starter kun når jeg holder den skrått, vist jeg legger den ned så lyser de tre røde lysene (blinker).

Vist den skal bråke så mye, burde det følgt med hørselsvern :)

Er vel ikke så mange måter å koble det på, men har gått over at jeg har trykket de godt inn....

Endret av Gmail
Lenke til kommentar
Hei,

Da ville jeg nok bare byttet Boxen det høres jo ut som den er defekt :hrm: . Event se i manual, de lysa er vel en eller annen form for feilmeld som står i manual?

5428229[/snapback]

Så i den nå, er noen alternativer på feilsymtoner, men det var ingen av de, står jeg må ringe support vist de lyser anderledes enn noen av alternativene.

Kan bli så irritert! Er lite lysten på å snakke engelsk, er ikke noe mester i det liksom.

Sto også at man ikke kan bytte xboxen uten å ha snakket med support. Hva er i veien med Microsoft. Er likefør jeg kaster hele dritten kjøper ps3 istedenfor, den dagen den kommer

Lenke til kommentar

Hei,

5428229[/snapback]

Så i den nå, er noen alternativer på feilsymtoner, men det var ingen av de, står jeg må ringe support vist de lyser anderledes enn noen av alternativene.

Kan bli så irritert! Er lite lysten på å snakke engelsk, er ikke noe mester i det liksom.

Sto også at man ikke kan bytte xboxen uten å ha snakket med support. Hva er i veien med Microsoft. Er likefør jeg kaster hele dritten kjøper ps3 istedenfor, den dagen den kommer

5428243[/snapback]

Som sagt jeg ville byttet den.. Det kan jo ikke være noe du har gjort feil skal ikke være så vanskelig :!:

Du kan vel ikke akkurat "reparere" den heller!

Så bytt den du :thumbup:

Lenke til kommentar

Helt riktig som du sier det, er jo igrunn ikke noe problem. Går i butikken med den imorgen og later som jeg ikke har lest at jeg skal kontakte support.

Er nok kun strømforsyningen som er defekt

Takker for sjappe svar i allefall!

Lenke til kommentar
Suporten snakker på Svensk :p

Eg har sent den inn... får den vell igjenn om noen dager ;)

Noen som vet kor lang tid det tar, ifra eg sende den med han mannen med esken?

5428305[/snapback]

Hva var problemet ditt?

Jeg valgte svensk, men pga de var "full" satte de meg over til en engelsk. la på 1 sekund etter

Lenke til kommentar
Jeg hadde også tre røde prikker med "Call Support" men jeg dyttet bare skjermkabelen ekstra godt i maskinen og da funket det! Prøv å dytt kabelene GODT i maskinen..og på TVen for den saks skyld

5429475[/snapback]

Akkurat samme tingen opplevde jeg på launchdagen, men er ikke sikker på om det var 3 eller 1 lampe som lyste rødt i ring of light.. Men det er enten 3 eller 1 lampe som skal lyse når skjermkabel ikke sitter ordentlig:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...