FuzzFuet Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Spilte akkurat på Battlefield.no #2 Wake only server.. Jeg hadde lest litt på en medalje guide å bestemte meg for å prøve på Basic Enginer medaljen. Jiona servern og beynte snike meg mot en base på Wake, akkurat når jeg skulle til å skyte en med hagla ble jeg kicka og beskylt for cheating Hva har jeg gjort for og bli kicka og beskylt for cheating? Er det karnsje juks og prøve å skyte noen bakfra med hagla Endret 12. januar 2006 av LockNess Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det virker veldig rart, men det er nok en grunn til det, med mindre en admin har trykket feil. Jeg ville ihvertfall tatt en tur innom www.battlefield.no , og postet i klagemuren, hvor du kan klage på evt. ban, ofte blir man tilgitt hvis rullebladet ditt er rent, og det kan ha vært uhell. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Takker Jeg har aldri jukset bevist på et onlinespill, det blit for dumt Så "rullebladet" mitt skal være ganske reint når det gjeller juks i BF2. Jeg ble ikke bannet eller noe sånt, så jeg tror ikke det er noe mer og gjøre med det. Eller skal jeg lage en topic i klagemuren på BF forumet, er det vits? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvis du ikke ble bannet, er det lite vits i, tror jeg. Om du er veldig nysgjerrig, går det jo ann, men den er i utgangspunktet ment hvis du skulle få ban. Ved cheating skal du få permban med en gang, såvidt jeg har forstått systemet deres, så det spørs om det ikke er noe feil. Forresten, jeg anbefaler deg å ta screenshots, bruke ?report-funksjonen, og poste screens+forklaring på Klagemuren, slik slipper vi smacktards og andre drittsekker. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 har du cheatet i singleplayer (evt lan?) ? Kan jo hende at noen anticheatgreier reagerte hvis du har har testet ut noe snusk tidligere (ren spekulering) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Du bør nok opprette en tråd i "Klage på egen ban" ja. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 har du cheatet i singleplayer (evt lan?) ? Kan jo hende at noen anticheatgreier reagerte hvis du har har testet ut noe snusk tidligere (ren spekulering) 5430137[/snapback] Har aldri jukset i bf2 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Sånn for moroskyld: Battlefield.no #3 Wake Only Battlefield2.no #2 Wake Only Bare vit hvilken server du har spilt på. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Sånn for moroskyld: Battlefield.no #3 Wake Only Battlefield2.no #2 Wake Only Bare vit hvilken server du har spilt på. 5434610[/snapback] Hmmm.... Mener det var Battlefield.no #3 servern jeg spilte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå