jealei Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Hei åssen setter jeg inn ny harddisk, tar jeg bare harddisken og setter den i xboxen og kjører en autoinstaller? Og åssen låser jeg harddisken Endret 12. januar 2006 av jealei Lenke til kommentar
H2H Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 yes! Har du Slayer 2.6 kan du fikse alt d der! MEN du må selvsagt ha chippet boxen din! Lenke til kommentar
jealei Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 jeg har auto installer deluxe funker det også? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Japp, skal fungere det så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Men nå er det sånn at jeg har en masse ting på den gammle harddisken, hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Overfør innholdet av gamle harddisken til PC'n. Så tar du ut det gamle harddisken og setter inn det nye. Start xboxen med autoinstaller, og du trykker på formater eller "installs new harddisk"(Husker ikke helt). Etter at prosessen er ferdig, overfører du innholdet fra pcen til xboxen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå