HideMe Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei. Jeg altså, eh, fatter ikke det med å ordne lukker tiden på mitt E-300. Hadde vært fint om noen kunne fortelle Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva med å ta en titt her? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Lesing av manual med kamera i fanget er en fin vinteraktivitet Lenke til kommentar
hev Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Skal du stille den manuelt så velg S (for shutter=lukkar) eller M (for manuell,her må du stille både lukkar og blendar) på toppen, deretter så er det berre å bruke piltastane på baksida for å velge verdi . Men som sagt av andre, her må du sette deg ned og lese manualen Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ja hva med å lese manualen.., evt prøve å vri litt på betjeningshjul og knapper på kameraet du har brukt flere tusen på. Lenke til kommentar
HideMe Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Ja hva med å lese manualen.., evt prøve å vri litt på betjeningshjul og knapper på kameraet du har brukt flere tusen på. 5431201[/snapback] Takk for svarene. Har faktisk lest bruksanvisningen. Enten overså jeg det, eller, ja... Vet ikke. Fant det faktisk ut før svarene da Men takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå