cmi Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hallo! Jeg lurer på om noen vet noen nettsider jeg kan lese om Photohops Filtere... er mest ute etter dem jeg kan få bruk for når jeg skal redigere natur bildene mine Da jeg tenker på graduated, Polar, UV etc. om dette finnes da selvfølgelig Hilsen Cmi Lenke til kommentar
engekri Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Polarisering kan ikke gjøres etterpå UV bør du alltid ha som beskyttelse på objektivene dine. Graderte filter kan leggs på etterpå. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Har UV filtere og polar.. tok det bare som eksempel Vet noen om noen steder jeg kan lese om graderte filtrene på Adobe Photoshop?? Endret 12. januar 2006 av cmi Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Det finnes gradert filter som egen plug-in til Photoshop fra f.eks "nik Color Efex Pro": http://www.nikmultimedia.com/index/en/entry.php eksempler her: http://www.nikmultimedia.com/colorefexpro/...graduated.shtml Ellers vil man faktisk kunne ha bruk for standard gradert filter hvis man skal redusere kontrasten mellom himmelen og landskapet ved sterkt lys for å unngå over/undereksponering med digitalt kamera. Endret 12. januar 2006 av froggyler Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Fikk ikke helt lagt inn di filtrene fant dem ikke igjen etter jeg hadde lagt dem i filter mappa Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Fikk ikke helt lagt inn di filtrene fant dem ikke igjen etter jeg hadde lagt dem i filter mappa 5429976[/snapback] Var dette en plugins eller et prog som skulle instaleres? Unsett så skal begge disse i plugins mappa til PS. Her har du forøverig et prog du kan legge inn i nevnte mappe som gir det flotte effekter på bildene. Gratis er det også . Last ned her. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg lastet ned denne.... da kom det ei fil som heter:8BF-fil... skal jeg legge disse jeg får i plugins mappa og videre inn på filter?? Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg lastet ned denne.... da kom det ei fil som heter:8BF-fil... skal jeg legge disse jeg får i plugins mappa og videre inn på filter?? 5431215[/snapback] 8bf fil er en plugins fil som PS skjønner, legg hele mappa inn i plugins mappa til PS du. Du vil finne den under streken på filter i PS. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Der ja! takk for hjelpen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå