Kråkøy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) heisann! Jeg trenger litt hjelp angående valget mellom bærbar og stasjonær pc.. Vi har anskaffet oss en russebil, og skal ha en pc i bilen.. Spørsmålet er da om hva som tåler mest .. Bærbar, med eksternt lydkort Stasjonær pc.. Pcen skal igjennom en del kjøring.. så hva er lurest?? jeg lurte også på det med lydkort.. er det lurt å anskaffe seg et godt lydkort?? skal ha et bra anlegg i bilen hjertelig takk på forhånd Mvh Fredrik Endret 12. januar 2006 av Kråkøy Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg vil tippe at stasjonær vil være best. Satt godt fast, og harddiskene hengt opp i strikker for å minske støt og vibrasjon. Har ingen erfaring med det selv, men harddisker tåler ikke harde støt osv, andre komponenter er ikke beveglige, så de går det greit med. Trenger også en lett cpuvifte som sitter godt, så den ikke faller av å ødelegger alt innholdet i pcen(sikkert ikke et pent syn, spør folk som har sent pcen i posten, og ikke tatt av vifta). Kanskje legge pcen vannrett. En bærbar er mer kompakt og lettere å plasere, men harddisken kan bli et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå