Novana Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Heii Alle TudiTisser ... Atteh, Jeg har et stort problemico .. Jeg får sånne bajse meldinger fra INPOC ... Og det koster shiit mye penger.. KAn somebody hjelpe meg eller ? .. Det er står sånn ; FLØRTEN: også et kallenavn på de personene som skriver .. Det er sånne unger som spør om jeg vil chatte å sånn Hmm... Hilsen DESPERAT .. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Jeg får ikke stoppet en tjeneste jeg abonnerer påHar du skrevet riktig kodeord? Send STOPP <tjenestens navn> til 1985. Se vår katalog over abonnementstjenester for å finne riktige koder. Finner du ikke tjenesten du abonnerer på her, ta kontakt med kundeservice. http://www.inpoc.no/deprecated/no/top/kundeservicefaq.vsp Endret 12. januar 2006 av TheGizmo Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Jeg får ikke stoppet en tjeneste jeg abonnerer påHar du skrevet riktig kodeord? Send STOPP til 1985. Se vår katalog over abonnementstjenester for å finne riktige koder. Finner du ikke tjenesten du abonnerer på her, ta kontakt med kundeservice. http://www.inpoc.no/deprecated/no/top/kundeservicefaq.vsp 5427914[/snapback] Takk for svar Og nei, jeg er ikke Novana, men jeg er broren hennes så jeg skriver på vegne av henne. Takk for at NOEN i hvert fall har vett i skallen. Endret 12. januar 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Off topic innlegg og et svar på dette er fjernet. Trådstarter kan med fordel formulere seg på en bedre måte, iht #3. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Takk for hjelpen TheGizmo, problemet er løst nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå