Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Topic sier det meste: Test! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ikke egentlig. Pentium 4 har fått HyperThreading siden den gang, og Celeron D er vesentlig bedre enn Celeron. Jeg tror det er mulig å merke forskjell på et system med HyperThreading og et uten når man jobber i Windows. Pentium M eller Celeron M (altså hverken Pentium 4 eller Celeron D) er det beste valget i bærbar-markedet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Har sett på en Celeron M 360 eller en Pentium M 730 i en lap. Er ikke noen av de et bra valg ? er vel ikke det samme som "Pentium 4" som jeg har i stasjonær ? Edit: Leste dette: og til trådstarter: Celeron M er en respektabel Celeron...dvs. ikke så dårlig i forhold til den tilsvarende Pentium CPU'en som tidligere Celeron versjoner gjerne har vært... i en annen tråd.. Endret 12. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har sett på en Celeron M 360 eller en Pentium M 730 i en lap. Er ikke noen av de et bra valg ? er vel ikke det samme som "Pentium 4" som jeg har i stasjonær ? Edit: Leste dette: og til trådstarter: Celeron M er en respektabel Celeron...dvs. ikke så dårlig i forhold til den tilsvarende Pentium CPU'en som tidligere Celeron versjoner gjerne har vært... i en annen tråd.. 5427935[/snapback] Hvis valget står mellom en Pentium M og en Celeron M har du funnet heeeelt feil test (forskjellene mellom Celeron M/Pentium M og Celeron/Pentium 4 er enorme).Her er en bedre test. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 ok, takk (14) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå