Loomy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har akkurat bestilt en 1770NX nå, har lest endel brukererfaringer som noen ganger sier at den sliter med mye baklys som kommer gjennom, spesielt oppe og nede. Har foreløpig ikke kommet over en seriøst test hvor de har trukket frem dette som negativt, så jeg er litt skeptisk.. Kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 er en del baklys ja, men bare om man har maks lysstyrke på skjermen. Jeg plages ikke med dette, da jeg har lysstyrken på rundt 60 %. Er ikke noe du merker uansett utenom når skjermen viser ett helt svart bilde.. egen erfaring. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ved maks lysstyrke er det antydninger til det ja, Bruker sjelden maks lysstyrke. Så jeg må ærlig si at jeg ikke legger merke til det. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Godt å høre Ser frem til morgendagen Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Håper virkelig det, er kanonfornøyd med min skjerm. Håper du blir like fornøyd..! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Fikk den i går. Er veldig godt fornøyd hittil. Tok også en titt på en widescreen-film og kan ikke si jeg ble irritert av baklyset (selv om det er synlig). Btw, er det verdt å kjøpe en DVI-kabel? Blir det merkbart bedre bilde? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 DVI anbefales på det sterkeste ja. Skarpere bilde, skarpere farger osv osv.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Ph00k! Tror jeg kjøpte feil DVI-kabel. Fikk servert en DVI-I på datakjeden, men den passer pinadø ikke i skjermen. Ser ut til at jeg må ha en DVI-D.. Eller er det mulig å "brekke vekk" de fire ekstra pinnene på kabelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå